Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace
Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.
Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month
Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.
Mikulášská nadílka v Newtonu!
Ve čtvrtek 5. prosince jsme měli v našich kancelářích netradiční návštěvu. Zavítal k nám totiž Mikuláš, anděl i čert! A protože jsme čekali, že by se něco takového mohlo stát,
Newton analýza: Jak na sítích komunikují ministři a jejich ministerstva?
Sociální sítě se staly neodmyslitelnou součástí komunikace veřejných činitelů. Jak už to ale bývá, někomu to jde lépe, a někdo naopak poněkud zaostává. Rozhodli jsme se prozkoumat, jak si v této oblasti vedou naši ministři a jejich ministerstva. Výsledky vás možná překvapí!
Další krok na cestě za inovacemi: Využití AI v analýze mediálních dat
Důležitý milník na cestě k inovacím! Vyjednávání s jednotlivými mediálními domy s cílem umožnit využití umělé inteligence pro analýzu textu výrazně postoupilo. Díky podpisu AI dodatku k naší licenční smlouvě se
5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech
I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?
Newton se zúčastnil kongresu mezinárodní asociace FIBEP
V říjnu jsme měli tu čest se zúčastnit velkého shromáždění pořádaného asociací FIBEP, která je jedinou mezinárodní asociací sdružující společnosti zabývající se monitoringem médií a media
Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.
Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty
Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?
Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování
V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?
Newton Media mění adresu: od října nás najdete v myhive na Pražského povstání
Newton Media má za sebou dlouho očekávaný přesun do nových kanceláří. Po neuvěřitelných 16 letech jsme opustili naše staré kanceláře v budově Gemini A v ulici Na Pankráci, které si
Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem
Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.