Zkroťte sociální sítě dřív, než ovládnout ony Vás!

Nové produkty NEWTON Media, které Vám pomůžou mapovat, jak se o Vás píše a využít sílu sociálních sítí pro růst Vaší firmy.

MONITORING
Potřebujete rychlý přehled o tom, co se kde šustlo na Facebooku, Twitteru, Google+ či YouTube? Zařídíme Vám ho samostatně či v balíčku s klasickým monitoringem. Můžete také sledovat dění na sítích v reálném čase či dostávat varování, když vypukne problém.

ANALÝZY
Chtějte víc! Číslům je také třeba rozumět. Analýzu uděláme za Vás. Dozvíte se, jak si Vaše firma vede v porovnání s konkurencí. Kdo jsou influenceři, kdo Vás chválí, kdo Vás pomlouvá a kdo všechno se to dozví.

ŠKOLENÍ
Nevíte si rady se správou sociálních sítí? Naučíme Vás to. Naši sympatičtí trenéři dodají zkušenosti ze života, rady a tipy, jak fungovat. A samozřejmě se budou věnovat i krizové komunikaci. Určeno pro začátečníky i pokročilé.

SPRÁVA PROFILŮ
Nechcete se s tím trápit sami? Hoďte sítě za hlavu, my se o to postaráme. Jsme tu pro Vás s kompletním řešením, stránky na sociálních sítích můžeme spravovat za Vás.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!