Jak vytvořit dashboard, jaká data zvolit a jak jej sdílet
Modul Dashboard Vám umožňuje:
- založit několik samostatných dashboardů (tip: jeden pro Vaši firmu/instituci, druhý pro srovnání s konkurencí, porovnání produktového portfolia ad.)
- při práci na více projektech monitoringu zvolit pro každý dashboard jiný projekt
- sdílet s ostatními (uvnitř Vaší firmy/instituce automaticky pomocí typu sdílení „Veřejný“) a umožnit/uzamknout možnost editace
Dashboard založte kliknutím na:
Zobrazí se Vám formulář pro založení nového dashboardu, dashboard pojmenujte:
Vyberte projekt monitoringu, ze kterého chcete zobrazovat data (většina uživatelů má dva projekty – jeden pro klasická média a druhý pro sociální média, v případě agentur se může jednat o projektů několik podle počtu monitorovaných klientů):
Můžete si zkopírovat widgety z již vytvořeného dashboardu. Velmi praktické, pokud si vytvoříte více pohledů v dashboardu, můžete snadno zkopírovat sestavu widgetů do dalšího pohledu.
Nastavte si práva pro sdílení Vašeho dashboardu.
a. Soukromý uvidíte pouze Vy a nikdo jiný z uživatelů Vašeho projektu monitoringu.
b. Veřejný uvidí všichni uživatelé Vašeho projektu monitoringu, ale nemůžou jej editovat. Pokud zvolíte možnost Editovatelný, ostatní uživatelé budou mít právo měnit filtraci dat, časové rozmezí, volby témat atd.
Založený dashboard můžete editovat najetím myší na jeho název, po levé straně se objeví ikona editace:
TIP: Doporučuji rozvrstvit si pohledy do několika dashboardů např. podle konkrétních uzlů témat. Pohled na data je přehlednější a rychlejší.
Načtení dashboardu o 10 widgetech za období jednoho měsíce trvá ani ne 5 vteřin při počtu 1 500 zpráv např. Obecně platí, čím více dat, tím déle se dashboard načítá.
Dále by Vás mohlo zajímat: