Vysílání pro psy

dogtv logo final 8x7 tm kopie

Už mají své butiky, kadeřníky, hotely dokonce s lázněmi. A teď se psi mohou dívat i na televizi.

 

Zdroj: DogTV

Speciální vysílání DOGTV pro velmi specifické diváky – pro osamělé a znuděné psy, si mohou naladit předplatitelé v Izraeli a od prvního srpna 2013 i v USA. Práve v Americe chce vysílatel před televizní obrazovky přilákat 46 milionů domácností, které mají alespoň jedno zvíře.

Program sestavili pomocí výzkumů profesionální cvičitelé psů a podílela se také samotná zvířata, která obsah televizního vysílání testovala. Nakonec byl prý upraven podle jejich reakcí. Televize rozhodně nemá své diváky rozčilovat, měli by u ní hlavně odpočívat.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!