Vosí hnízda nebo včelí úly?

cukrovi finalLI

Pro rozsouzení odvěkého sporu jsme se podívali do našeho mediálního archivu a výsledky ukazují, že vosí hnízda před včelími úly v počtu zmínek vedou, matoucí název se ale také nezřídka komolí do podoby vosích úlů. Jedinou variantou neužívanou pro název cukroví byla včelí hnízda.

A jak je to vlastně správně?

Po pátrání jsme se dobrali závěru, že tvar cukroví nejvíce odpovídá takzvané košnici, tedy staré, dnes už spíš dekorační podobě včelího úlu. Přírodní vosí hnízdo naopak příliš chutně nevypadá a k jeho podobě můžete dospět zřejmě jen s velmi nepovedenou várkou cukroví.

Ať už se při třetím adventním víkendu pustíte do přípravy jakékoli varianty sladkých hmyzích pochutin, přejeme vám u toho hodně zdaru a pohodovou vánoční atmosféru.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!