Vítejte v nové éře efektivního a snadného PR!

1 7

Máte problém se špatnou doručitelností tiskových zpráv? Trávíte hodiny hledáním kontaktních informací na novináře? Nebo nemůžete zacílit na ty správné? Tyto dny jsou u konce!

Představujeme vám MediaHQ – unikátní nástroj, který vám umožní mít přehled o všech svých mediálních kontaktech na jednom jediném místě. S databází více než 3000 kontaktů na české novináře a schopností neustále aktualizovat vaše kontakty, vám ušetříme čas a energii.

Náš research  tým  spravuje více než 100 tisíc datových bodů. Díky našim  speciálním vnitřním postupům navíc máte jistotu, že vaše kontakty budou vždy aktuální a validované.

Změnil novinář své kontaktní informace? Nebo dokonce přešel do jiné redakce? Díky okamžitým notifikacím to víte jako první. Veškeré informace v jeho profilu se zároveň automaticky aktualizují – díky tomu budou mít vaše tiskové zprávy doručitelnost až 97 %, což nikdo z konkurence nemůže garantovat.

Chcete oslovit pouze novináře v určité lokalitě, redakci nebo věnující se určitému tématu? Naše vyhledávací funkce a třístupňový filtr vám umožňují třídit a oslovovat relevantní kontakty, takže svou tiskovou zprávu můžete zaslat pouze novinářům, kteří ji s nadšením uvítají. 

Chcete si výhody a funkce MediaHQ vyzkoušet na vlastní kůži? Vyplňte kontaktní formulář a my vám provedeme celým procesem: https://mediahq.newtonmedia.cz/demo

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!