Vítejte v nové éře efektivního a snadného PR!

1 7

Máte problém se špatnou doručitelností tiskových zpráv? Trávíte hodiny hledáním kontaktních informací na novináře? Nebo nemůžete zacílit na ty správné? Tyto dny jsou u konce!

Představujeme vám MediaHQ – unikátní nástroj, který vám umožní mít přehled o všech svých mediálních kontaktech na jednom jediném místě. S databází více než 3000 kontaktů na české novináře a schopností neustále aktualizovat vaše kontakty, vám ušetříme čas a energii.

Náš research  tým  spravuje více než 100 tisíc datových bodů. Díky našim  speciálním vnitřním postupům navíc máte jistotu, že vaše kontakty budou vždy aktuální a validované.

Změnil novinář své kontaktní informace? Nebo dokonce přešel do jiné redakce? Díky okamžitým notifikacím to víte jako první. Veškeré informace v jeho profilu se zároveň automaticky aktualizují – díky tomu budou mít vaše tiskové zprávy doručitelnost až 97 %, což nikdo z konkurence nemůže garantovat.

Chcete oslovit pouze novináře v určité lokalitě, redakci nebo věnující se určitému tématu? Naše vyhledávací funkce a třístupňový filtr vám umožňují třídit a oslovovat relevantní kontakty, takže svou tiskovou zprávu můžete zaslat pouze novinářům, kteří ji s nadšením uvítají. 

Chcete si výhody a funkce MediaHQ vyzkoušet na vlastní kůži? Vyplňte kontaktní formulář a my vám provedeme celým procesem: https://mediahq.newtonmedia.cz/demo

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!