Večerné správy nahradia rozprávky!

rtvs 524

Verejnoprávna Slovenská televízia sa rozhodla, že namiesto večerných správ bude vysielať rozprávky pre deti! Dvojka (druhý program) tak medzi 18:45 až 19:50 bude „exkluzívne“ patriť deťom!

Ilustračné foto, Zdroj: ČTK/Štěrba Martin 2009

Od októbra Rozhlas a televízia Slovenska zásadne mení celé svoje podvečerné vysielanie. Hlavnou zmenou je, že končí s vysielaním paralelných večerných Správ RTVS na Jednotke i Dvojke. Ako informuje Omediach.com, verzia správ vysielaná na druhom programe – bola jedným z mála programov v posunkovej reči. Slovenská televízia sa ale rozhodla, že dá prednosť detskému divákovi.

Správy v posunkovej reči z obrazovky verejnoprávnej Slovenskej televízie ale nezmiznú úplne. „Od 1.októbra pripravuje redakcia spravodajstva samostatný nový formát špecializovaného spravodajstva pre nepočujúcich. Pôjde o 5 minútové Správy v znakovej reči, podobný formát vysiela pre nepočujúcich aj Česká televízia,“ potvrdil Juraj Kadáš z RTVS. Na Dvojke RTVS budú každý deň o 19:55.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!