Václav Havel patronem Mezinárodního kongresu asociace agentur monitorujících média FIBEP Praha 2008

fibep

Václav Havel převzal patronát nad konáním 42. kongresu FIBEP v Praze v roce 2008. V současné době zástupci asociace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse) prověřují připravenost NEWTON I.T. na konání kongresu v květnu 2008.

„Patronát Václava Havla podtrhuje mezinárodní význam a prestiž připravovaného kongresu asociace monitorovacích agentur FIBEP v roce 2008 v Praze,“ sděluje David Farský, CEO společnosti NEWTON I.T., která akci pořádá, a pokračuje: „NEWTON I.T. chápe patronát Václava Havla nad touto konferencí i jako intelektuální výzvu pro hodnotnou diskusi o vizích a cílech oblasti monitoringu médií.“

„Cílem společnosti NEWTON I.T. je zabezpečovat rychlý a přesný informační servis, mediální analýzy či další sofistikované produkty, a to nejen v České republice, ale i v Polsku a na Slovensku, kde máme pobočky. Denním monitoringem médií sledujeme aktuální dění. Připojením „historie“ z našeho unikátního digitálního archivu vzniká příležitost využít komplexní zkušenosti obsažené v informacích pro vzdělávání zaměstnanců či možnost formulovat doporučení našim zákazníkům pro rozhodování o jejich dalších aktivitách,“ doplňuje Farský.

  • NEWTON I.T. má 200 zaměstnanců v Praze, Opavě, Jindřichově Hradci, Bratislavě a ve Varšavě.
  • NEWTON I.T. se zabývá monitoringem tisku, rozhlasového a televizního vysílání a internetových zdrojů. Vytváří mediální analýzy. V současnosti pracuje na možnosti převodu hlasu do textu.
  • NEWTON I.T. zásadně respektuje Autorský zákon. Vlastní unikátní digitální archiv, který obsahuje 45 mil. zpráv, jejichž počet se denně, díky aktuálnímu monitoringu médií, rozrůstá o 50 tisíc příspěvků.
  • NEWTON I.T. je zisková, finančně zdravá a sociálně odpovědná firma. Podporuje řadu neziskových organizací a zakládá si na firemním dárcovství.
  • NEWTON I.T. působí na trhu v ČR a v zahraničí již 12 let.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!