Twitter bude pomáhat při měření sledovanosti televizí

twitter logo

Twitter se pouští do dosud pro něj neznámých vod. Společnost 1. srpna 2013 oznámila partnerství se známou společností na měření sledovanosti Kantar Media.

 

Logo Twitter, Zdroj: Profimedia.cz

Kantar Media spolupráci potvrdila oficiálně na svých internetových stránkách. Záměrem je vytvoření nového balíčku nástrojů na podporu plánování a analýz pro televizní průmysl. První z nových produktů bude komerčně dostupný pro britské televizní společnosti, mediální agentury a zbytek mediální sféry v roce 2014.

„Tyto nástroje budou přinášet sociální televizní data z Twitteru spolu s odborným výzkumem sledovanosti společnosti Kantar Media, čímž umožní televizním společnostem vyhodnotit programy a seriály, efektivněji plánovat promování programů a pomáhat nákupčím a prodejcům reklamního prostoru komplexněji integrovat sociální data do televize jako do součásti mediálního mixu,“ píše se v tiskové zprávě. 

„Rozruch kolem sociálních médií v televizním odvětví stále roste a nabývá na významu. V posledních letech televizní společnosti a podobně i zadavatelé zažívají dynamický růst a zvyšující se rozruch týkající se televizního programování a reklamy. V oblasti sociálních medií je Twitter jediná platforma, která je veřejná, v reálném čase a konverzační. Tyto vlastnosti udělaly z Twitteru jedinečný soubor dat pro účely škálového měření konverzace o TV na sociální síti a přináší nové nástroje pro televizní společnosti, agentury a značky, aby pochopily, a posílily sociální angažovanost v oblasti jejich programování,“ prohlásil v této souvislosti Andy Brown, šéf agentury Kantar Media.

„Televize a Twitter jsou silně komplementární formy médií. Naši uživatelé rádi používají Twitter během sledování televize na to, aby mohli komunikovat a zapojit se do živé společenské konverzace o TV. Tímto způsobem se Twitter stal živým společníkem při sledování televize pro miliony lidí ve Velké Británii a po celém světě,“ dodal COO sociální sítě Twitter Ali Rowghani.
 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!