TikTok – pomíjivá móda nebo nová sociální síť, kterou byste neměli minout?

tiktok web

TikTok je momentálně nejrychleji rostoucí sociální síť na světě a už dávno není jen pro teenagery.
TikTok je primárně o zábavě, ale to neznamená, že by na něm nešel dělat i skvělý marketing, proto se tam také objevuje čím dál více firem.
Slyšíte o něm všude okolo, ale sami pořád tápete? Nenechte si ujet vlak a nechte se aplikací provést námi.

S TikTokem vás seznámí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007 a v ČR patří mezi první marketéry, kteří na TikToku spouštěli placené kampaně již na podzim loňského roku, a Edita Vyorálková, studentka marketingové komunikace a PR na FSV UK, která je na TikToku jako doma a ukáže vám jej očima jeho uživatelů.

Co je to TikTok

  • Stručná historie – od Musical.ly k boomu během pandemie
  • Čím se liší od ostatních sociálních sítí 
  • Ukázka prostředí aplikace

Kdo je na TikToku

  • Ukázka statistik

Co všechno se dá na TikToku vidět/tvořit

  • sešití, duety, live streamy
  • příklady obsahu 

Jak funguje hlavní stránka

  • Pro tebe x Sleduji
  • Virální videa
  • Algoritmus
  • Trendy

Značky na TikToku

  • Proč být na TikToku
  • Organický obsah vs. reklamní systém vs. influenceři

Reklamy 

  • Aukční reklamy
  • Promované nativní TikToky
  • Reservation Ads (exkluzivní formáty)
  • Ukázky

Lektor:
Adam Zbiejczuk používá LinkedIn od roku 2005. Je spolumajitelem komunikační agentury Influencer.cz, pracoval pro mBank, H1.cz, BMW Česká republika. Radil s LinkedInem firmám jako PPF, KPMG, CTP. Pravidelně přednáší na VŠE nebo MU jako host se specializací na sociální sítě. Pořádá oborová setkání Babeltalk.

Datum: čtvrtek 24. června 2021 od 10:00 h
Doba trvání: 2 hodiny
Kapacita je omezená.
Uzávěrka přihlášek: 21. června 2021
Zvýhodněná cena: 500 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

obrázek (16)
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

telefon kresba

Jdeme na to!