Společnost NEWTON Technologies získala první místo v soutěži Czech Contact Center Award

Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) společnosti NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Řešení vytvořené pro rozpoznání hlasu a převodu do textu speciálně do prostředí call centra Conectart bylo oceněno jako nejlepší v kategorii Outbound projektů (Front-Office) určené pro projekty odchozí komunikace. Vyhlášení se uskutečnilo v rámci 17. ročníku konference Call centra, která se konala 22. listopadu 2017 v Praze.

Vítězný projekt NSA výrazně usnadňuje a zrychluje práci kontrolních pracovníků Conectartu. Díky doslovnému přepisu a automatické identifikaci témat a frází mohou kontrolní pracovníci věnovat pozornost klíčovým pasážím a mohou tak rychleji ohodnotit kvalitu hovoru. Řešení zvládne přepsat a analyzovat nahrávku během několika minut a funguje nejen pro češtinu, ale i slovenštinu, polštinu a další slovanské jazyky.

NEWTON Technologies, a. s., je česká společnosti, která se již 10 let specializuje na řešení využívající automatické rozpoznávání řeči a další hlasové technologie se zaměřením na slovanské jazyky. In-house technologie je vyvíjena společně s Technickou univerzitou v Liberci. Na základě spolupráce se sesterskou firmou NEWTON Media, a. s., leaderem monitoringu medií na českém trhu, dochází k pravidelnému upgradu slovníků vzhledem k aktuálnímu dění.

NEWTON Speech Analytics je řešení pro call centra, umožňující pomocí STT technologie převod audio nahrávek do textové podoby a to napříč různými jazyky pro rozpoznávání. Pomocí webového portálu jsou výsledky přepisů demonstrovány společně s nalezenými dotazy a dalšími analýzami. Uživatel má možnost full textového vyhledávání v přepisech hovorů, kontroly nalezených předdefinovaných dotazů, může zde nahrávky hodnotit, nebo sledovat analýzy nad těmito daty.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!