Společnost NEWTON Media přizpůsobila organizaci globálním cílům

MG 2739a 1

Věra Lhotská se stala od 1. 1. 2016 generální ředitelkou NEWTONU pro Českou republiku.

Rosteme! Heslo, které si v uplynulém roce vzal NEWTON za své, se začíná naplňovat. Globální CEO NEWTON Media group Petra Mašínová oznámila vstup do mezinárodního byznysu při udržení pozice lídra na trhu v Česku. Novým globálním cílům teď společnost přizpůsobila organizaci vrcholového managementu. Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům. Generální ředitelkou NEWTON Media Česká republika je nově Věra Lhotská.

Petra Mašínová uvedla, že NEWTON je připraven pracovat pro globální vedení velkých světových firem, stejně jako pro mezinárodní instituce: ,,Jsem ráda, že NEWTON Media group dospěl do fáze, kdy má všechny předpoklady být konkurenceschopným hráčem na světovém trhu v oblasti ‘media intelligence’ s působností v 8 zemích. Budujeme silnou mezinárodní skupinu založenou na zkušených odbornících s dlouholetou praxí v oboru. Jsem si jistá, že jsme teď připraveni postavit se vedle nejsilnějších hráčů, jakými jsou například Kantar Media nebo Gorkana.”

Řízením aktivit NEWTONU v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz NEWTON Media, a. s., Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má tedy NEWTON Media v Česku v osobě Věry Lhotské vlastní generální ředitelku. Podle ní je hlavním cílem české části skupiny v roce 2016 ještě více upevnit pozici lídra na českém trhu: „V uplynulém roce jsme se na nové úkoly pečlivě připravovali. Máme dobrý základ a posílili jsme servis pro klienty. Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. NEWTON tak pružně reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie.”

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!