Společnost NEWTON Media a.s. získala 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

anopress newton media

Praha, 10.10.2011– NEWTON Media, a.s., společnost poskytující služby v oblasti monitoringu a analýz médií oznámila, že od švédské skupiny Bisnode AB odkoupila 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

Akvizice společnosti Anopress IT je významná pro další rozvoj skupiny NEWTON Media, která chce dále posilovat svou pozici na středoevropském trhu monitoringu a analýz médií.

"Obě značky budou na trhu nadále fungovat samostatně. Chceme se zaměřit na rozvíjení předností obou společností a zároveň využít celé řady synergických efektů," zhodnotil akvizici Ing. Martin Vobr, předseda představenstva NEWTON Media, a.s.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh od roku 1995. Zastoupení má jak na českém, tak i na slovenském a polském trhu. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Využitím těchto služeb získají uživatelé významnou konkurenční výhodu, protože lépe odhadnou případná rizika nebo možné obchodní příležitosti, budou mít kvalitnější podklady pro vaše strategická rozhodnutí. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

V roce 2003 se společnost NEWTON Media, a.s. stala členem mezinárodní organizace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse), která sdružuje nejvýznamnější společnosti zabývající se monitoringem médií z celého světa.

Anopress IT, a.s. působí na trhu od roku 1997. Společnost od svého vzniku nabízí služby v oblasti monitoringu médií a to především ve formě přístupu do databáze, kde shromažďuje plné texty novinových a časopiseckých článků, doslovných přepisů televizních a rozhlasových relací a od roku 2005 také obsah vybraných webových portálů. Pro vyhledávání, následné třídění a analýzu dat nabízí pokročilé fulltextové a analytické technologie významných světových i tuzemských dodavatelů.

Databáze společnosti Anopress tak poskytuje efektivní nástroj pro průzkum a analýzu mediálního obsahu. Moderní metody vyhledávání a snadný přístup k datům prostřednictvím standardních komunikačních cest oslovují řadu uživatelů z oblasti státní správy, bankovnictví, velkých korporací, knihoven, vysokých škol i veřejnosti.

Čtěte také

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

telefon kresba

Jdeme na to!