Společnost NEWTON Media a.s. získala 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

anopress newton media

Praha, 10.10.2011– NEWTON Media, a.s., společnost poskytující služby v oblasti monitoringu a analýz médií oznámila, že od švédské skupiny Bisnode AB odkoupila 100% podíl společnosti Anopress IT, a.s.

Akvizice společnosti Anopress IT je významná pro další rozvoj skupiny NEWTON Media, která chce dále posilovat svou pozici na středoevropském trhu monitoringu a analýz médií.

"Obě značky budou na trhu nadále fungovat samostatně. Chceme se zaměřit na rozvíjení předností obou společností a zároveň využít celé řady synergických efektů," zhodnotil akvizici Ing. Martin Vobr, předseda představenstva NEWTON Media, a.s.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh od roku 1995. Zastoupení má jak na českém, tak i na slovenském a polském trhu. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Využitím těchto služeb získají uživatelé významnou konkurenční výhodu, protože lépe odhadnou případná rizika nebo možné obchodní příležitosti, budou mít kvalitnější podklady pro vaše strategická rozhodnutí. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

V roce 2003 se společnost NEWTON Media, a.s. stala členem mezinárodní organizace FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse), která sdružuje nejvýznamnější společnosti zabývající se monitoringem médií z celého světa.

Anopress IT, a.s. působí na trhu od roku 1997. Společnost od svého vzniku nabízí služby v oblasti monitoringu médií a to především ve formě přístupu do databáze, kde shromažďuje plné texty novinových a časopiseckých článků, doslovných přepisů televizních a rozhlasových relací a od roku 2005 také obsah vybraných webových portálů. Pro vyhledávání, následné třídění a analýzu dat nabízí pokročilé fulltextové a analytické technologie významných světových i tuzemských dodavatelů.

Databáze společnosti Anopress tak poskytuje efektivní nástroj pro průzkum a analýzu mediálního obsahu. Moderní metody vyhledávání a snadný přístup k datům prostřednictvím standardních komunikačních cest oslovují řadu uživatelů z oblasti státní správy, bankovnictví, velkých korporací, knihoven, vysokých škol i veřejnosti.

Čtěte také

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

telefon kresba

Jdeme na to!