Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

IMG 9914
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

Atmosféru večera umocnila možnost prohlédnout si novou výstavu s názvem Identita – příběh českého grafického designu, která jistě nejednoho z nás inspirovala k novému pojetí grafiky i u našich vlastních komunikačních kampaní.  

 

Především jsme ale toto neformální setkání využili k diskuzi o současných výzvách, které zástupce státní správy trápí v oblasti monitoringu médií a analýz.

Moderované diskuze se zúčastnila Nikoleta Nemečkayová (manažerka komunikace, Globsec), Tereza Schejbalová (vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, Městská část Praha 3) a Kateřina Semrádová (tisková mluvčí, Nemocnice Pardubického kraje).  

IMG 9924

Jedním z klíčových témat diskuze byla potřeba efektivnějšího a rychlejšího zpracování mediálních dat, které umožní okamžité reakce na veřejné mínění a aktuální události. Dalším diskutovaným bodem byla důležitost spolupráce mezi veřejnými institucemi a profesionály z oblasti marketingu a PR pro zajištění transparentní a srozumitelné komunikace směrem k občanům. 

Setkání nám nabídlo nejen příležitost sdílet zkušenosti a názory, ale také navázat nové kontakty a otevřít prostor pro další spolupráci, která posílí efektivitu naší práce v oblasti monitoringu médií a komunikace. 

Děkujeme Muzeu Kampa a všem zúčastněným za příjemné setkání a těšíme se na další podnětné diskuze i v budoucnu! A na závěr přinášíme několik fotek pro představu, jak to na místě vypadalo.  

IMG 9920
IMG 9943
IMG 5813
IMG 5808
IMG 9932
IMG 5818
IMG 9911
image 20241016 160422 be41e77e

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

telefon kresba

Jdeme na to!