Atmosféru večera umocnila možnost prohlédnout si novou výstavu s názvem Identita – příběh českého grafického designu, která jistě nejednoho z nás inspirovala k novému pojetí grafiky i u našich vlastních komunikačních kampaní.
Především jsme ale toto neformální setkání využili k diskuzi o současných výzvách, které zástupce státní správy trápí v oblasti monitoringu médií a analýz.
Moderované diskuze se zúčastnila Nikoleta Nemečkayová (manažerka komunikace, Globsec), Tereza Schejbalová (vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, Městská část Praha 3) a Kateřina Semrádová (tisková mluvčí, Nemocnice Pardubického kraje).
Jedním z klíčových témat diskuze byla potřeba efektivnějšího a rychlejšího zpracování mediálních dat, které umožní okamžité reakce na veřejné mínění a aktuální události. Dalším diskutovaným bodem byla důležitost spolupráce mezi veřejnými institucemi a profesionály z oblasti marketingu a PR pro zajištění transparentní a srozumitelné komunikace směrem k občanům.
Setkání nám nabídlo nejen příležitost sdílet zkušenosti a názory, ale také navázat nové kontakty a otevřít prostor pro další spolupráci, která posílí efektivitu naší práce v oblasti monitoringu médií a komunikace.
Děkujeme Muzeu Kampa a všem zúčastněným za příjemné setkání a těšíme se na další podnětné diskuze i v budoucnu! A na závěr přinášíme několik fotek pro představu, jak to na místě vypadalo.