Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

IMG 9914
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

Atmosféru večera umocnila možnost prohlédnout si novou výstavu s názvem Identita – příběh českého grafického designu, která jistě nejednoho z nás inspirovala k novému pojetí grafiky i u našich vlastních komunikačních kampaní.  

 

Především jsme ale toto neformální setkání využili k diskuzi o současných výzvách, které zástupce státní správy trápí v oblasti monitoringu médií a analýz.

Moderované diskuze se zúčastnila Nikoleta Nemečkayová (manažerka komunikace, Globsec), Tereza Schejbalová (vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, Městská část Praha 3) a Kateřina Semrádová (tisková mluvčí, Nemocnice Pardubického kraje).  

IMG 9924

Jedním z klíčových témat diskuze byla potřeba efektivnějšího a rychlejšího zpracování mediálních dat, které umožní okamžité reakce na veřejné mínění a aktuální události. Dalším diskutovaným bodem byla důležitost spolupráce mezi veřejnými institucemi a profesionály z oblasti marketingu a PR pro zajištění transparentní a srozumitelné komunikace směrem k občanům. 

Setkání nám nabídlo nejen příležitost sdílet zkušenosti a názory, ale také navázat nové kontakty a otevřít prostor pro další spolupráci, která posílí efektivitu naší práce v oblasti monitoringu médií a komunikace. 

Děkujeme Muzeu Kampa a všem zúčastněným za příjemné setkání a těšíme se na další podnětné diskuze i v budoucnu! A na závěr přinášíme několik fotek pro představu, jak to na místě vypadalo.  

IMG 9920
IMG 9943
IMG 5813
IMG 5808
IMG 9932
IMG 5818
IMG 9911
image 20241016 160422 be41e77e

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

telefon kresba

Jdeme na to!