Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

IMG 9914
Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

Atmosféru večera umocnila možnost prohlédnout si novou výstavu s názvem Identita – příběh českého grafického designu, která jistě nejednoho z nás inspirovala k novému pojetí grafiky i u našich vlastních komunikačních kampaní.  

 

Především jsme ale toto neformální setkání využili k diskuzi o současných výzvách, které zástupce státní správy trápí v oblasti monitoringu médií a analýz.

Moderované diskuze se zúčastnila Nikoleta Nemečkayová (manažerka komunikace, Globsec), Tereza Schejbalová (vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, Městská část Praha 3) a Kateřina Semrádová (tisková mluvčí, Nemocnice Pardubického kraje).  

IMG 9924

Jedním z klíčových témat diskuze byla potřeba efektivnějšího a rychlejšího zpracování mediálních dat, které umožní okamžité reakce na veřejné mínění a aktuální události. Dalším diskutovaným bodem byla důležitost spolupráce mezi veřejnými institucemi a profesionály z oblasti marketingu a PR pro zajištění transparentní a srozumitelné komunikace směrem k občanům. 

Setkání nám nabídlo nejen příležitost sdílet zkušenosti a názory, ale také navázat nové kontakty a otevřít prostor pro další spolupráci, která posílí efektivitu naší práce v oblasti monitoringu médií a komunikace. 

Děkujeme Muzeu Kampa a všem zúčastněným za příjemné setkání a těšíme se na další podnětné diskuze i v budoucnu! A na závěr přinášíme několik fotek pro představu, jak to na místě vypadalo.  

IMG 9920
IMG 9943
IMG 5813
IMG 5808
IMG 9932
IMG 5818
IMG 9911
image 20241016 160422 be41e77e

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!