Seriál MOST! v českých médiích. Dycky Most!

most infografika zahlavi scaled

Podívali jsme se na odraz seriálu MOST! v českých médiích. Kdo patřil k největším influencerům seriálu a jak rostl zájem diváků v čase v sociálních i mainstreamových médiích? Prozkoumejte fenomén seriálu v naší mediální analýze. Bude to pro vás nová zkušenost ;) 

Seriál most se stal společenským fenoménem už po odvysílání prvního dílu 7. 1. 2019. Seriál České televize, který se dotýká některých vznětlivých společenských témat a je plný nekorektního humoru, vyvolal obrovskou vlnu zájmu. V naší analýze jsme sledovali pojmy dycky Most, Severka, #DyckyMost, Snědá tíseň a seriál Most v sociálních a mainstreamových médiích. Ohlédněte se s námi za seriálem v infografice níže. Pro zobrazení infografiky klikněte na obrázek níže.

Seriál MOST! v českých médiích. Dycky Most!

Seznam 10 největších influencerů na sociálních sítích:
1. Slevomat
2. ČT24
3. Most!
4. DVTV
5. Česká televize
6. Extra.cz
8. Český rozhlas – Radiožurnál
9. Greenpeace Česká republika
10. Časopis Reflex

Využíváte sociální média pro svůj byznys? Zajímá vás, jak v sociálních médiích efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.eu a domluvte si své individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

 

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

telefon kresba

Jdeme na to!