Šéfredaktor akcionářem

petr simunek

Šéf českého Forbesu Petr Šimůnek získal podíl ve vydavatelství MediaRey, která licencovaný měsíčník vydává v Česku.

 

Foto: Petr Šimůnek, Zdroj: ČTK/Šimánek Vít 2012

Podíl Petra Šimůnka je podle zákulisních informací nižší než 10 %, s opcí na další akcie v závislosti na výsledcích společnosti. Šimůnek je zakládajícím šéfredaktorem českého vydání původně amerického magazínu. Majoritními akcionáři zůstávají pánové Erik Conrad a Peter Barecz, kteří vydávají Forbes též na Slovensku a v Maďarsku. V květnu byl prodaný náklad Forbesu podle dat ABC ČR 14 369 ks. Časopis letos získal v soutěži Časopis roku ocenění Launch roku.

Petr Šimůnek pracuje v českých médiích dvacet let, od roku 2005 až do roku 2010 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universität Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.
 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!