S MediaHQ dokáže každý připravit tiskovku!

1 1

MediaHQ – to je unikátní nástroj pro distribuci tiskových zpráv, s vlastní databází přes 3000 kontaktů na novináře, který jsme vám přivezli až z dalekého Irska.

Jste PR agentura? Posíláte tiskové zprávy? Komunikujete často s médii? Nebo by se vám pro vaši práci hodila pěkně tučná databáze validovaných a pravidelně aktualizovaných kontaktů na novináře?

Ať už vaše odpověď jakákoliv, funkce MediaHQ vám ušetří spoustu času a starostí. Jdeme se na ně společně podívat?

Databáze relevantních kontaktů

Přešel novinář z jedné redakce do druhé? Nebo si snad změnil e-mail a vy ho teď nemůžete kontaktovat? Už žádné stresy. MediaHQ totiž všechno hlídá za vás. Dává vám k dispozici databázi s více než 3000 kontakty, vše validované a pravidelně aktualizované. Navíc se každým dnem rozrůstá.

Nástroj na rozesílání tiskových zpráv

Víte jak snadné je odeslat e-mail? Že ano? Posílání tiskovek přes MediaHQ je úplně stejná hračka! Vložíte text, přidáte přílohu, zvolíte okruhy novinářů, kterým chcete tiskovku zaslat a zpráva může do světa. Nebo klidně nemusí. Využijte plánovaného odeslání a tiskovky se automaticky ve zvolený čas odešlou za vás.

Vysoce zaměřené media listy

Chcete tiskovku odeslat jen novinářům, kteří píšou o politice? Nebo snad přímo celé redakci konkrétních novin? Díky vysoce zaměřením media listům můžete tiskovku odeslat do rukou přesně těm správným lidem. Naše filtry jsou až třístupňové, takže umožňují naprosto přesné zacílení. Do štítkům si můžete vytvořit media listy na míru svým tématům nebo kampaním, při odesílání pak  stačí daný štítek jen zakliknout. A je hotovo.

Databáze vlastních kontaktů

Že chcete mít v databázi i vlastní kontakty? V pořádku!  Lehce si je můžete importovat přímo z Excelu na jedno kliknutí nebo je vložíte ručně. A pokud budete chtít, MediaHQ se o ně bude starat stejně, jako o celou databázi. Vaše kontakty tak budou vždy aktuální a to bez starostí a času navíc.

Analýza efektivity a přehledné reporty

Zajímá vás, jaká je celková míra doručení, proklikovost nebo snad počty odhlášení? V MediaHQ máte vše přehledně v jednom jediném souhrnu. Stáhněte si report ve formátu PDF a poskytněte své výsledky kolegům nebo klientům. Analýza výkonnosti vám také pomůže rozhodnout, jaký je ideální čas pro naplánování dalšího odeslání nebo vám jednoduše ukáže, kterým zprávám se dařilo nejlépe.

Nevěříte? Tak proč si všechny tyhle výhody nevyzkoušet na vlastní kůži?  Stačí zanechat komentář “chci demo” nebo nás kontaktovat formulář (https://mediahq.newtonmedia.cz/demo) a náš tým vás  provede celým procesem. Zaujaly vás funkce MediaHQ a chtěli byste je znát více do hloubky? Zůstaňte s námi a my vám je postupně všechny, hezky jednu po druhé, představíme.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!