S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

obrázek (19)
Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

Alerty jsou chytrým nástrojem naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace. Sledují výkyvy v počtu mediálních výstupů u vámi zvoleného tématu a okamžitě vás upozorní na jakoukoli neobvyklou aktivitu. Jakmile dojde k nárůstu článků, příspěvků nebo diskuzí, aplikace vám jednoduše zašle upozornění, a vy tak můžete na vzniklou situaci ihned reagovat.   

Jak s Alerty pracovat popisujeme v jiném článku. Teď se společně pojďme podívat, za jakých okolností je můžete nejlépe využít.  

Neocenitelný pomocník pro krizové situace

Představte si, že jste velká firma nebo státní instituce. Udržování pozitivního image u veřejnosti je pro vás zásadní, ale v éře sociálních sítí může jeden nešťastný komentář vše ohrozit. Jak tomu předejít? 

Řešením, které se vám nabízí, je nastavit si funkci Alerty tak, aby za vás hlídala zmínky právě o vaší společnosti. Pokud se tedy název vaší firmy nebo instituce objeví v médiích častěji, než je hodnota mediánu (přesnou hranici si stanovujete sami v Nastavení), pak vám aplikace sama odešle upozornění.  

Jak vytvořit Alert
Jak nastavit alert v aplikaci NewtonOne nové generace

Vaším dalším krokem je pak kontrola obsahu zpráv, které tento neobvyklý nárůst způsobily. Pokud se jedná o potenciálně reputačně nebezpečnou situaci, můžete rychle zareagovat – vydat tiskové prohlášení nebo vysvětlující sdělení. Budete tak mít situaci pod kontrolou a předejdete eskalaci potenciální krize. 

Sledujte trendy ve vašem oboru a získejte náskok

Alerty nejsou jen nástrojem pro krizovou komunikaci – můžete je stejně dobře využít i pro zachytávání zmínek, které pak využijete pro pozitivní účely. Jak?

Řekněme například, že se zrovna snažíte vybudovat svou osobní značku, abyste získali konkurenční výhodu na trhu. Alerty za vás mohou hlídat i oblasti, které vás zajímají. Pokud se pohybujete ve světě pojišťovnictví, pak si můžete nastavit Alerty tak, aby hlídaly neobvyklé nárůsty zmínek právě v této oblasti. Případné výkyvy pak jednoduše zachytíte a odhalíte tak počátky trendujících zpráv. S těmi pak můžete pracovat podle libosti – okomentovat je na svých sociálních sítích, natočit edukační video a podělit se o své znalosti nebo nabídnout svůj unikátní pohled autorům a médiím, píšícím na toto téma. Nechte se inspirovat naším článkem 4 způsoby, jak vybudovat osobní brand pomocí monitoringu

Jak nastavit sledované téma
Jak nastavit sledované téma NewtonOne nové generace

Pro tip: Nechte za sebe pracovat AI

Díky Alertům vám neunikne žádná důležitá zmínka. Ale proč se probírat desítkami zpráv, když to za vás může udělat umělá inteligence? Náš AI pomocník  Isaac za vás totiž na jedno kliknutí zvládne analyzovat obsah až 20 článků a obratem vám nabídne jejich TOP souhrn, klíčová sdělení včetně tónu komunikace.  

Chcete vyzkoušet funkci Alerty? Kontaktujte nás na help@newtonmedia.eu pro více informací.  

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

telefon kresba

Jdeme na to!