Rozšiřujeme monitoring televizních a rozhlasových pořadů

zdroje nahledovka

Aplikace NewtonOne rozšiřuje od 7. září svou databázi zdrojů. Nově klientům nabídne přepis 274 televizních a rozhlasových pořadů. Společnost tak reaguje na zvýšenou poptávku po obsahu audiovizuálních médií.

Monitorovací aplikace společnosti Newton Media dosud nabízela přepis 151 pořadů vysílaných jak v rádiu, tak i v televizi. Nyní se počet pořadů, které se krátce po odvysílání přepíšou do aplikace, zvýšil téměř dvojnásobně na 274 relací. „Rozhlas a televize patří k masmédiím s největším dosahem, proto považujeme za důležité co nejvíce rozšiřovat portfolio monitorovaných TVR pořadů,“ říká Petr Herian, majitel Newton Media. „Mezi novinkami, které máme nově dostupné v aplikaci, jsou jak zpravodajské relace veřejnoprávních médií vysílané v průběhu celého dne, tak všechny klíčové pořady stanice CNN Prima NEWS anebo zpravodajství regionálních televizních kanálů. V monitoringu přibyly také lifestylové pořady, například ranní show Snídaně s Novou, či pořad Sama doma,“ doplňuje Herian.

Stále více pořadů přepisuje Newton v reálném čase, což zrychluje dodání přepisu klientům. Rychlý a kvalitní přepis nahrávek je možný díky využívání umělé inteligence v pozadí služeb Newtonu. Pro přepis je používán nástroj Beey sesterské společnosti Newton Technologies, který rozpoznává text s použitím neuronových sítí. „Beey dokáže detekovat a označit mluvčí v nahrávkách, rozdělit mluvené slovo na věty a automaticky doplnit interpunkci. Pro automatické zlepšování kvality textu je využíváno strojového učení. Jakmile se ve vysílání objeví nová jména nebo názvy produktů, systém je detekuje a zařadí do slovníku, který je tak neustále aktualizován,“ vysvětluje Petr Herian.

Aplikace NewtonOne kromě zmíněné novinky nabízí také službu TVR Alerts. Ta své klienty okamžitě upozorní na zmínky klíčových slov v televizi a rozhlase. TVR Alerts monitoruje celkem 1 513 pořadů. Díky upozornění, které přichází do 10 minut od odvysílání pořadu, má klient šanci reagovat na důležité události takřka okamžitě.

Rozšíření přepisovaných TVR zdrojů oznámil Newton necelé tři měsíce po spuštění monitoringu YouTube videí a podcastů, jejichž popularita nejen v Česku stále stoupá. „Neustálým rozšiřováním monitorovaných a přepisovaných zdrojů dále zdokonalujeme naše služby tak, abychom nabídli klientům kompletní přehled o jejich mediálním obraze,“ uzavírá Petr Herian.

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!