Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

JB

Milí klienti, partneři a kolegové, 

leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas bilancování, ohlédnutí se a zamyšlení nad tím, co nám uplynulých 12 měsíců přineslo. 

Pro mě osobně byl rok 2024 obdobím velkých změn. Na jeho začátku jsem s velkou pokorou a odhodláním převzala roli ředitelky společnosti NEWTON Media. To s sebou přineslo řadu výzev, nových zkušeností i nových přátelství. 

 

Jeden rok v životě společnosti není příliš dlouhá doba. Realizace zásadních změn ve způsobu jejího fungování vyžaduje čas a teprve ten ukáže, zda nově zvolená cesta byla ta správná. Nicméně už teď mám obrovskou radost z toho, kam se NEWTON za ten uplynulý rok posunul. 

prezentace (1)

Zcela zásadním krokem bylo sestavení nového leadership teamu, který s sebou přinesl potřebnou dynamiku a odvahu měnit zažité postupy. Tento tým definoval naši firemní strategii a jasnou cestu, jak jí dosáhnout. Naším hlavním cílem je zpřístupnit mediální data a zejména klíčové poznatky z nich mnohem širší skupině uživatelů. Sázíme na jednoduchost, samoobslužnost a větší využití přítomnosti poboček v dalších 8 zemích, což nám umožňuje lépe reagovat na potřeby našich zahraničních i nadnárodních klientů. 

Nezbytnou součástí této transformace je kontinuální zavádění inovací do našeho produktu i do našich interních procesů. Jedním z naprosto zásadních kroků bylo získání souhlasu od klíčových vydavatelů ke zpracování jejich mediálních dat prostřednictvím AI. Jedině díky tomu jsme mohli našim klientům nabídnout velkou posilu do týmu v podobě AI asistenta Isaaca a připravit tím podhoubí pro celou řadu dalších inovací. 

IMG 20241007 WA0042

V závěru roku jsme se navíc přestěhovali do nových, moderních kanceláří na Pražském povstání, které odráží náš nový směr i hodnoty – dynamiku, inovace a otevřenost v komunikaci i k novým výzvám. Tyto nové prostory jsou zároveň symbolem našeho růstu a ambicí do budoucna a jsou plně v souladu se změnou vizuální identity naší společnosti, kterou plánujeme na letošní rok.  

Každá změna s sebou nese řadu překážek a zaškobrtnutí, důležité je se z drobných chyb ponaučit, a hlavně udržet transparentní komunikaci nejen uvnitř našeho týmu, ale i směrem ke klientům a partnerům. Jedině tak je možné si udržet důvěru, která je pro celý proces transformace nezbytně důležitá.  

Moje mise v NEWTON Media sice končí, ale těší mě, že předávám vedení do rukou Magdaleny Horánské, která dosud zastávala pozici CEO NEWTON Media SEE. Magdalena bude pokračovat v cestě, kterou jsme společně v uplynulém roce nastartovali, a já jí přeji hodně úspěchů. 

Vám všem bych ráda popřála především pevné zdraví, štěstí a pohodu v osobním i pracovním životě. 

Jana Baráková  

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!