NewtonOne Knowledge Base

Abyste se v NewtonOne neztratili, nabízíme vám elektronickou pomocnou ruku, která vás provede všemi funkcemi a možnostmi. Vyberte si téma nápovědy nebo zadejte do vyhledávacího políčka, co potřebujete vědět.

Pokud tady nenajdete odpovědi na vaše otázky, nebojte se kontaktovat zákaznickou podporu

Průvodce mobilní aplikací NewtonOne

Představujeme vám novou mobilní aplikaci NewtonOne (N1), díky které si pohodlně pročtete newsmail s mediálním monitoringem u snídaně, cestou do kanceláře nebo na schůzku. Seznamte se se všemi funkcemi N1, které vám usnadní vaši práci s mediálními daty.

A Japanese businesswoman is going to work by skateboard.

Mobilní aplikace N1 vám umožňuje číst a archivovat přehledy mediálního monitoringu (newsmaily). Na každý nový newsmail vás aplikace upozorní notifikací přímo v mobilu. Rychlý přehled o medializaci získáte z grafu s podílem zpráv podle mediatypů. Na jedno kliknutí získáte multimediální přílohy zprávy: prohlédnete si skeny článků, přehrajete záznam rozhlasového nebo televizního vysílání ke zprávě, která vás zaujala. Stáhněte si naši aplikaci N1 a prozkoumejte postupně všechny její funkce. 

Stáhněte si aplikaci N1

 → Android

iOS

1. První přihlášení a nastavení notifikací

Po stažení mobilní aplikace N1 vás aplikace vyzve k přihlášení. Přihlaste se prostřednictvím stejného emailu a hesla, kterým se přihlašujete do webové aplikace NewtonOne.

Automatické přihlašování ve webovém prohlížeči

Pokud máte heslo uložené ve webovém prohlížeči, své přihlašovací údaje můžete najít ve správci hesel prohlížeče. Hledejte heslo pro doménu: https://charon.newtonmedia.eu.

Zapomenuté heslo

Nepamatujete si své přihlašovací údaje? Přímo pod přihlášením v mobilní aplikaci klikněte na „Potřebujete pomocí?“ a dále na „Vygenerovat heslo“. Po zadání dočasného hesla budete přesměrováni na stránku, kde si zvolíte nové heslo. Do aplikace se přihlásíte pouze jednou. Aplikace vás automaticky neodhlásí.

Přihlášení pomocí kódu (pro „neuživatele“ webové aplikace NewtonOne)

Mobilní aplikace umožňuje odebírat newsmail v mobilní aplikaci bez nutnosti:

  •  mít přihlašovací údaje (e-mail a heslo) do webové aplikace NewtonOne,
  • být odběratelem newsmailu (jeho e-mail nemusí být zadán v platformě).

Pro vygenerování kódu pro „neuživatele“ N1 a „neodběratele“ newsmailů stačí zadat přístupový kód v sekci Nastavení uživatele – Monitoring – Newsmail. Unikátní kód poté slouží k přihlášení do mobilní aplikace (tlačítko Zadat přihlašovací kód na stránce Přihlášení).

Upozornění na nový newsmail

Po přihlášení do aplikace si můžete zapnout notifikace přímo ve vašem mobilu. Na každý nový newsmail vás N1 upozorní notifikací na horní liště vašeho mobilního telefonu. Notifikace můžete vypínat a zapínat v nastavení aplikace v správci aplikací na vašem zařízení.

2. Počkejte na načtení vašich posledních newsmailů

Po přihlášení do N1 chvíli vyčkejte, než aplikace načte vaše newsmaily za poslední dva týdny. Zasílání newsmailu máte nastaveno s konkrétní periodicitou a v konkrétní hodinu. Údaj o tom, kdy vám dorazí další newsmail, pak naleznete pod grafem mediatypů.

Odebíráte náš monitoring, máte přístup do aplikace NewtonOne, ale nenačetly se vám žádné newsmaily? Nastavte si v platformě NewtonOne zasílání newsmailů s monitoringem.

3. Nastavení zasílání newsmailů v desktopové aplikaci NewtonOne

Zcela výjimečně může nastat situace, že se vám v mobilní aplikaci nic nezobrazí. Můžete buď prostřednictvím chatu kontaktovat naše oddělení klientské spokojenosti, nebo zkontrolovat nastavení zasílání newsmailů sami podle návodu níže.

I. Přejděte v desktopové aplikaci NewtonOne do nastavení uživatele:

II. Ověřte, zda máte nastavené zasílání newsmailů: 

Na levé liště přejděte do záložky „Newsmail“ a klikněte na záložku „MOJE NEWSMAILY“. Jestliže uvidíte nastavený newsmail a v kolonce „AKTIVNÍ“ je „ANO“, vše je v pořádku a newsmaily by vám měly být zasílány.

III. V případě, že newsmail nastaven nemáte, postupujte následovně:

  • Pokud máte v NewtonOne roli Reader, obraťte se na oddělení klientské spokojenosti, kde vám zasílání newsmailů rádi nastaví.
  • Pokud máte v NewtonOne roli Editor, obraťte se na oddělení klientské spokojenosti, kde vám zasílání newsmailů rádi nastaví.
  • Pokud máte v NewtonOne roli Power User, postupujte podle návodu níže.

V záložce „Newsmail“ klikněte na „NASTAVENÍ NEWSMAILŮ“. Zadejte libovolný název newsmailu a klikněte na zelené tlačítko „+“. Vytvoříte tak nové schéma newsmailu. Klikněte následně na ikonku ozubeného kolečka v řádku detailů newsmailu. Dále zadáte čas, ve který vám bude newsmail pravidelně zasílán a přidáte příjemce a nastavíte případně další požadované parametry newsmailu. Všechny změny nezapomeňte uložit.

Nyní máte nastaven svůj newsmail a stačí počkat na jeho doručení do mobilní aplikace ve vámi zvolenou hodinu. Kdy můžete očekávat další newsmail vidíte ve sloupci „PŘEHLED“ v desktopové aplikaci NewtonOne nebo pod posledním newsmailem v mobilní aplikaci N1.

4. Hlavní obrazovka s přehledem newsmailů a exportů

Newmaily

Po spuštění mobilní aplikace N1 v hlavní záložce „Newsmail“ uvidíte jako první vizualizaci nejnovějšího newsmailu podle mediatypů. Graf ilustruje počet mediálních výstupů v jednotlivých typech médií. Na první pohled tak znáte strukturu mediálních výstupů (internet, TV, rozhlas, tisk a agenturní zpravodajství).

První údaj pod grafem vás informuje o celkovém počtu mediálních výstupů a počtu duplicit (za znaménkem „+“ naleznete počet duplicit výstupů). Níže na obrazovce pak naleznete aktuální historii vašich newsmailů s monitoringem médií.

Kliknutím na počet mediálních výstupů se dostanete na detailní přehled všech zpráv monitoringu. Relevantní zprávy, které si uložíte, naleznete v sekci „Záložka“.

Exporty
Mobilní aplikace může zobrazovat kromě newsmailů také exporty mediálního monitoringu. Vygenerování přístupového kódu je možné ve webové verzi NewtonOne při exportování dokumentu v sekci Rozšíření export – Export.

5. Detail newsmailu a užitečné funkce

V detailu přehledu všech zpráv newsmailu vám pomohou dvě hlavní funkce – ukládání zpráv, které následně naleznete v „Záložce“ v pravém dolním rohu a označování přečteno/nepřečteno.

K funkcím se dostaneme tzv. swipováním doprava a doleva. Chcete článek uložit? Přidržte prst na konkrétním článku a přetáhněte článek doleva. Chcete článek odebrat z uložených? Opět přidržte prst na článku a přetáhněte ho opět dovela. 

Chcete článek označit jako ne/přečtený? Přetažením doprava jej označíte jako přečtený. Druhým přetažením doprava jej označíte opět jako nepřečtený.

Mobilní aplikace N1 je synchronizovaná s desktopovou aplikací NewtonOne. Mediální výstupy, které si označíte jako přečtené/nepřečtené se propisují. Na obrazovce počítače tak vidíte, které články jste četli a které nikoli.

Podobně uložené články v sekci „Záložka“ se vám zobrazí v automaticky vytvořené složce „Uloženo na později“ v desktopové aplikaci NewtonOne, kterou naleznete jako poslední složku v levém menu.

Z detailu zprávy lze snadno přecházet na další zprávy z newsmailu. Pro přechod mezi zprávami využijte šipek v pravém horním rohu.

6. Seskupování zpráv podle nastavených témat a čtení offline

Vaše newsmaily máte seskupeny podle nastavené struktury témat v desktopové aplikace NewtonOne. Stačí si zvolit na horní liště příslušnou kategorii témat.

S mediálními výstupy, jejichž detail si zobrazíte v režimu online, můžete následně také pracovat v offline režimu. Funkce není dostupná pro multimediální přílohy.

7. Multimediální přílohy, sílení s kolegy a překlady článků

Detail každé zprávy v mobilní aplikaci N1 doprovází vždy multimediální příloha – náhled článku na webu, scan článku v tisku nebo audio či videozáznam. Rovnou z mobilu si tak přehrajete například reportáž v televizi, která vás zmiňuje. Mediální výstup pak můžete přes ikonu sdílení v levém dolním rohu sdílet se svými kolegy.

Některé mediální výstupy si můžete nechat v aplikaci automaticky přeložit do vybraných jazyků, jakými jsou: angličtina, němčina, polština, francouzština, chorvatština a další jazyky.

Nepřehrávají se vám multimediální přílohy? Stáhněte si aplikaci MX Player, díky které přehrajete bez problému každou nahrávku.

Máte s mobilní aplikací N1 problémy nebo máte nápad, jak ji můžeme ještě vylepšit? Napište nám na kampan@newtonmedia.cz.

telefon kresba

Jdeme na to!