Protesty taxikářů v médiích a sociálních sítích

Taxikáři v únoru několikrát protestovali proti sdílené ekonomice a alternativním službám jakými jsou Uber, Liftago nebo Taxify. Protesty zaplnily tradiční média a vzbudily vlny diskuzí na sociálních médiích. Téma rozdmýchal také Andrej Babiš, který vyzval alternativní služby k tomu, aby dodržovaly platné zákony.

Velké vášně vzbudilo téma na sociálních médiích. Od začátku února až do 16. února jsme si na nich k těmto událostem mohli přečíst téměř 11 tisíc příspěvků. Debatuje se především na Facebooku, ale diskuze žijí také na Twitteru, Instagramu, YouTube nebo u webových článků.

Diskuze tak najdeme jak na webech a sociálních sítích českých médií jako jsou ČT24, iDNES.cz, Novinky.cz, Aktuálně.cz nebo Prima, tak i na profilech politických stran, v zájmových skupinách na Facebooku nebo u postů českých osobností, které se na sociálních sítích nebojí vyjadřovat svůj názor nebo podpořit zájem o téma třeba kousavým vtipem. Patří mezi ně např. Janek Rubeš, Alexandra Udženija nebo Mikejepan a mnoho dalších influencerů z politické, kulturní nebo novinářské sféry. A potichu nezůstává ani Tonda Blaník…

NEWTON media_2.png

NEWTON media_3.png

NEWTON media_8.png

NEWTON media_6.png

NEWTON media_7.png

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!