Končí společný projekt s FSV UK zaměřený na vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání

vizual

Grantový projekt „Vyváženost v rozhlasovém a televizním vysílání“, na kterém se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA tři roky pracoval společný tým Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy a Newton Media, úspěšně končí.

Po uspořádání workshopu, vydání working papers a uspořádání odborné konference řešitelé realizovali hlavní cíl projektu: vyvinuli a otestovali novou metodiku pro měření naplňování zákonných požadavků objektivity a vyváženosti v rozhlasovém a televizním vysílání.

Newton Media nyní novou metodiku (pod pracovním názvem VyVy21) zavádí do své analytické praxe a je podle ní připraven realizovat analýzy na zakázku regulačních orgánů, samotných vysílatelů i všech ostatních zájemců.

Současně byl odevzdán do tisku rukopis odborné knihy Vyváženost ve vysílání, která kromě shrnutí všech základních teoretických zjištění projektu přináší i praktický manuál, jak s metodikou pracovat i na dalších analytických pracovištích nebo ji využít při výuce. Vydání knihy autorů Jana Křečka, Jana Miesslera, Vlastimila Nečase a Ivana Vodochodského je naplánováno v nakladatelství Grada na květen 2022.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!