Praha bude poprvé v historii hostit AMEC Global Summit, největší světový kongres expertů na měření komunikace

AMEC Awards 2018 logo

Ve dnech 12. až 14. června 2018 proběhl v Barceloně desátý ročník AMEC Global Summit – největší globální konference zabývající se problematikou měření PR, marketingové a mediální komunikace. Mezi téměř čtyřmi stovkami delegátů ze 40 zemí světa měla zastoupení také Česká republika, kterou reprezentovala skupina NEWTON Media. Příští ročník AMEC Global Summit se ve spolupráci s NEWTON Media bude konat v Praze a bude mimořádnou příležitostí pro všechny experty z oboru PR a komunikace sledovat a diskutovat nejnovější trendy z oboru.

Češi letos usilovali o to, aby se AMEC Summit příští rok konal poprvé v historii v regionu střední a východní Evropy. Protože v oboru měření účinků komunikace a mediálních analýz patříme ke světové špičce, bude se příští AMEC Summit, který představí českým PR expertům nejnovější trendy oboru, konat v červnu 2019 právě v Praze.

Na Summitu se také tradičně vyhlašují nejlepší analýzy z oblasti měření PR, marketingové a mediální komunikace. Skupině NEWTON Media se podařilo třetím rokem v řadě získat zlaté ocenění za nejlepší analýzu. Zatímco v předchozích dvou letech uspěla skupina v kategorii Best measurement of a business to business campaign s analýzami pro české klienty, letos získala zlatou medaili za analýzu genderové vyváženosti zpravodajství v kategorii Best measurement of a not-for-profit campaign, kterou připravila slovinská společnost Kliping (NEWTON Media Group).

„Letošní AMEC Summit byl pro nás velmi inspirativní. Jsem velmi rád, že se NEWTON Media dlouhodobě daří přenášet nejnovější poznatky do praxe a přinášet klientům nová a efektivnější řešení v oblasti mediálních analýz. Příští ročník kongresu v Praze bude mimořádnou příležitostí pro všechny experty z oboru a je mi ctí, že NEWTON Media bude u toho jako hlavní partner,“ říká Petr Herian, globální CEO společnosti NEWTON Media.

AMEC Global Summit je každoročně místem pro setkávání a sdílení zkušeností špičkových PR a marketingových expertů světových značek a globálních institucí. Letos si účastníci Summitu mohli vyslechnout například přednášky Alexe Aikena (Executive director UK Government Communications), Jeniffer Bruce (Global Leader of Communications Measurement, Adobe Systems), Carmen Romero (Deputy Assistant Secretary General for Public Diplomacy, NATO), Jamina Spitzera (Senior Director, Comms Insights, Microsoft) a dalších osobností, které se zabývají komunikací a jejím měřením v globálním měřítku.

O NEWTON Media

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáháme zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím.

Našemu variabilnímu produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy. Monitorujeme česká i zahraniční tradiční, nová a sociální média. Analyzujeme reakce publika a veřejnosti. Vypracováváme komplexní studie mediálního obrazu. Jsme členy profesních asociací AMEC a FIBEP a držitelé tří zlatých ocenění za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017 a 2018.

Kontakt pro média

David Mitrenga | e-mail david.mitrenga@newtonmedia.cz | mobil + 420 602 291 182

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!