Philip Lynch navštívil Prahu s přednáškou na téma efektivního vyhodnocování komunikace

06 1

Philip Lynch, odborník s dlouholetými zkušenostmi v oboru Media Intelligence, vedl ve středu 6. září v Centru současného umění DOX v Praze besedu na téma efektivního vyhodnocování komunikace. Klienti NEWTON Media měli jedinečnou příležitost na konkrétních příkladech z praxe vidět, jak lze vyhodocování měření komunikace aplikovat při tvorbě marketingového a komunikačního plánu. Philip Lynch je generálním ředitelem londýnské pobočky NEWTON Insight, která se specializuje na analýzy sociálních medií a pomáhá tak klientům upravit budoucí komunikační strategii.

Komunikace se v posledních letech stále více přesouvá do digitálního světa. Je proto důležité se scházet a diskutovat nad tím, jak se při měření a vyhodnocování komunikační strategie vypořádat s propojením sociálních a tradičních médií. Nejen proto jsme se letos rozhodli stát se součástí série mezinárodních vzdělávacích akcí AMEC Measurement Month. Tato iniciativa se koná již druhým rokem a umožňuje lidem z oboru PR a široké veřejnosti, aby se sešli a sdíleli aktuální poznatky z této oblasti.

V dnešní době je velmi snadné získat přístup k obrovskému množství dat. Co už ale tak snadné není, je sesbíraná data efektivně analyzovat a vyvozovat z nich hodnotné závěry. Jak výsledky měření proměnit v konkrétní východiska pro další komunikaci? Je nutné začít přemýšlet nad rámec a snažit se propojovat komunikaci s organizačními cíli. Lidé na základě naší komunikace mění své chování, což je viditelné a měřitelné. Je třeba klást správné otázky, přistupovat k analýze dat selektivně a zaměřit se na ty ukazatele, které jsou pro zodpovězení našich otázek relevantní.
V marketingu a PR vždy šlo o umění vyprávět příběh. Abychom mohli budovat, chránit a vylepšovat naši image, musíme ke komunikaci přistupovat instinktivně a zároveň pozorně vnímat to, co nám říkají data.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!