Petra Mašínová jmenována do čela Evropské divize AMEC

IMG 5721a 5 scaled

Petra Mašínová, Globální CEO NEWTON Media group, a Jeroen Scholten, zakladatel a generální ředitel nizozemské společnosti Publistat, se stali novými spolupředsedajícími evropské divize mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC.

"Jsem potěšen vyhlídkou na spolupráci se dvěma významnými osobnostmi z našeho oboru. Evropská divize hraje klíčovou roli v rozšiřování působení naší asociace,“ říká Barry Leggetter, CEO sdružení AMEC.
Mezinárodní organizace AMEC, se sídlem v Londýně, je globálním oborovým sdružením a profesionálním zázemím pro agentury a profesionály, zabývajícími se službami monitoringu a analýz mediální komunikace a měření její efektivnosti. AMEC má v současnosti přes 120 členů ze 41 zemí z celého světa.

Petra Mašínová, která již je členkou představenstva AMEC, bude společně s Jeroenem Scholtenem stát v čele evropské divize AMEC nadcházejících 12 měsíců. Obě společnosti, NEWTON Media i holandská Publistat, patří mezi členy AMEC, kde se aktivně podílejí na mezinárodním sdílení svých odborných zkušeností a formulaci mezinárodních standardů v oblasti analýz a měření efektivity komunikace.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

telefon kresba

Jdeme na to!