Petr Herian se vrací do vedení NEWTON Media group, Petra Mašínová míří do zahraničí

3 strategie newton vackova 3

Od 1. září 2016 se novým CEO NEWTON Media group stává zakladatel společnosti a předseda představenstva Petr Herian. Stávající CEO skupiny Petra Mašínová se bude věnovat novým pracovním výzvám v zahraničí. Ke změně v mezinárodním vedení dochází po dvou letech, během kterých NEWTON Media pod vedením Petry Mašínové výrazně posílil své aktivity na mezinárodním trhu.

 

„Petra přinesla do NEWTONU nové ambiciózní vize a jejich naplněním posunula společnost mezi přední poskytovatele služeb v oblasti Media Intelligence na evropském trhu. Úspěšné působení Petry v čele NEWTON Media group završí připravovaná podzimní expanze na klíčový evropský trh,“ uvedl k dalšímu směřování společnosti zakladatel a předseda představenstva společnosti NEWTON Media Petr Herian.

Mezi hlavní úspěchy společnosti pod vedením Petry Mašínové patří vítězství ve významných mezinárodních tendrech jako např. získání kontraktu na poskytování služeb pro Evropskou komisi. Svou vysokou profesionalitu prokázala společnost také ziskem první ceny v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 za nejlepší mediální analýzu v B2B kategorii.

„Náš záměr rozšířit služby na globální trhy začínáme v poslední době s velkým úspěchem realizovat. Pro mě osobně je velikou ctí, že jsem mohla být právě v tomto zlomovém období růstu skupiny NEWTON Media na pozici její CEO. NEWTON Media má všechny předpoklady k tomu stát se jedním z globálních leaderů ve svém oboru a posouvat dál hranice možností v oboru Media Intelligence,“ popsala dosavadní CEO NEWTON Media group Petra Mašínová.

Petr Herian ve své nové roli navazuje na započaté plnění cílů v rámci dlouhodobé globální strategie skupiny NEWTON Media. Mezi jeho hlavní priority patří v nejbližší době úspěšné rozšíření působnosti skupiny do dalších evropských zemí a pokračování expanze společnosti na globálním trhu.

Čtěte také

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!