Petr Herian se vrací do vedení NEWTON Media group, Petra Mašínová míří do zahraničí

3 strategie newton vackova 3

Od 1. září 2016 se novým CEO NEWTON Media group stává zakladatel společnosti a předseda představenstva Petr Herian. Stávající CEO skupiny Petra Mašínová se bude věnovat novým pracovním výzvám v zahraničí. Ke změně v mezinárodním vedení dochází po dvou letech, během kterých NEWTON Media pod vedením Petry Mašínové výrazně posílil své aktivity na mezinárodním trhu.

 

„Petra přinesla do NEWTONU nové ambiciózní vize a jejich naplněním posunula společnost mezi přední poskytovatele služeb v oblasti Media Intelligence na evropském trhu. Úspěšné působení Petry v čele NEWTON Media group završí připravovaná podzimní expanze na klíčový evropský trh,“ uvedl k dalšímu směřování společnosti zakladatel a předseda představenstva společnosti NEWTON Media Petr Herian.

Mezi hlavní úspěchy společnosti pod vedením Petry Mašínové patří vítězství ve významných mezinárodních tendrech jako např. získání kontraktu na poskytování služeb pro Evropskou komisi. Svou vysokou profesionalitu prokázala společnost také ziskem první ceny v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 za nejlepší mediální analýzu v B2B kategorii.

„Náš záměr rozšířit služby na globální trhy začínáme v poslední době s velkým úspěchem realizovat. Pro mě osobně je velikou ctí, že jsem mohla být právě v tomto zlomovém období růstu skupiny NEWTON Media na pozici její CEO. NEWTON Media má všechny předpoklady k tomu stát se jedním z globálních leaderů ve svém oboru a posouvat dál hranice možností v oboru Media Intelligence,“ popsala dosavadní CEO NEWTON Media group Petra Mašínová.

Petr Herian ve své nové roli navazuje na započaté plnění cílů v rámci dlouhodobé globální strategie skupiny NEWTON Media. Mezi jeho hlavní priority patří v nejbližší době úspěšné rozšíření působnosti skupiny do dalších evropských zemí a pokračování expanze společnosti na globálním trhu.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!