Nový rok, nové vedení a inovace v NEWTON Media

ARMedia FIBEP 076

S příchodem nového roku dochází v NEWTON Media Česká republika k významné změně ve vedení. Novou ředitelkou se stala Magdalena Horánska, která již od roku 2015 úspěšně vede skupinu NEWTON Media SEE. Ta sdružuje společnosti specializující se na služby media intelligence v několika zemích včetně Chorvatska, Slovinska, Srbska, Bosny a Hercegoviny, Severní Makedonie a Ukrajiny. 

 Magdalena je zároveň od roku 2019 Generálním sekretářem globální asociace FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring a měření komunikace z celého světa. Její bohaté zkušenosti nyní přinášejí nové příležitosti i pro české zákazníky.

Mám jedinečnou možnost propojit znalosti a inovace napříč celou skupinou NEWTON Media a čerpat z celosvětových oborových standardů a best practice. Celkově chceme posílit spolupráci mezi našimi týmy, což přinese přidanou hodnotu především našim klientům. Pokračujeme v rozvoji technologických inovací založených na umělé inteligenci, které jsme loni úspěšně uvedli, a i v letošním roce chystáme další novinky,“ říká Magdalena Horánska

Jednou z inovací, kterou NEWTON Media představila na konci minulého roku, je AI asistent Isaac. Tento pokročilý nástroj využívá umělou inteligenci pro analýzu mediálních dat, poskytuje uživatelům rychlou orientaci v informacích z médií a usnadňuje jejich interpretaci. Isaac pomáhá zákazníkům lépe porozumět mediálním trendům a efektivněji reagovat na aktuální dění. 

NEWTON Media se tak nadále zaměřuje na moderní technologie a inovativní řešení v oblasti mediálního monitoringu. Sledujte nás, ať vám neuniknou žádné z připravovaných novinek! 

Magdaleně Horánske přejeme mnoho úspěchů v její nové roli! 

Čtěte také

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

final blog zahr monitoring
Blog

Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy

Ať už jste firma, instituce nebo třeba nezisková organizace, pokud se snažíte působit ve více zemích, pak je pro vás dobře nastavený monitoring médií zásadní. Pomůže vám nejenom lépe pochopit specifika místních trhů, ale zároveň získáte bezpočet důležitých podnětů pro ještě lepší strategické plánování.

telefon kresba

Jdeme na to!