Nové vedení NEWTON Media. Zakladatel firmy Petr Herian předsedou představenstva. Petra Mašínová se ujímá pozice generální ředitelky

petr herian nove

Petr HERIAN, většinový vlastník a zakladatel společnosti NEWTON Media, a. s., se s platností od 18. 6. 2014 stal předsedou jejího představenstva.

Petr Herian založil původní společnost NEWTON Information Technology s. s r. o. již v roce 1995. K inovacím, které významně napomohly rozvoji firmy, patří průlomové vytvoření elektronického archivu článků v plném znění. Společnost NEWTON vyvinula také unikátní patentovaný systém na zpracování mediálních obsahů a analýz. Souběžně s podporou růstu NEWTON Media a.s. jako technologicky vyspělé firmy věnoval Petr Herian svou energii také vývoji softwaru pro rozpoznávání a přepis řeči. V roce 2008 založil specializovanou společnost NEWTON Technologies a.s., která dnes v oboru vývoje softwaru pro tvorbu dokumentů pomocí hlasu patří ke špičce. Petr Herian se velmi aktivně věnuje filantropii.

Petra MAŠÍNOVÁ se od 1.7.2014 stala novou generální ředitelkou společnosti NEWTON Media, a. s.

Petra Mašínová má rozsáhlé zkušenosti z oblasti korporátní komunikace, spolupráce s médii a PR. Před nástupem na současnou pozici vedla divizi McCann Communication & Consulting. Její předchozí praxe zahrnuje od roku 2007 pozici ředitelky PR a komunikace společností NWR a OKD. V předchozím období pracovala rovněž jako ředitelka pro evropské fondy v České spořitelně a rozsáhlé zkušenosti získala v rámci práce na Ministerstvu zahraničních věcí ČR a na Stálém zastoupení ČR při EU v Bruselu.

NEWTON Media, a.s., je česká technologická společnost se středoevropskou působností, monitorující a analyzující média na trzích České republiky, Polska a Slovenska s více než 55 miliony obyvatel. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s., oslaví v příštím roce 20 let své existence. Vlastní unikátní digitální archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování, sleduje a analyzuje sociální sítě.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!