Nikdo už nebude dokonalý!

nnd 1

Prima ukončila svůj nejdéle vysílaný pořad Nikdo není dokonalý. Diváci jej mohli sledovat 15 let – první díl se vysílal 11. 10. 1997.

Foto: Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

To nejlepší má pořad Nikdo není dokonalý dávno za sebou a to nejspíš rozhodlo. „Po úspěšných patnácti letech vysílání pořadu Nikdo není dokonalý zastavuje televize Prima natáčení dalších dílů. Jiřímu Krampolovi děkujeme za loajální spolupráci a těšíme se na setkání při dalších projektech,“ oznámil stručně mluvčí Primy David Vaníček.

Foto: Lucie Bílá, Zdeněk Troška a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Nejsledovanější díl se vysílal dle oficiálních informací FTV Prima 22.4.2001, tehdy se na něj dívalo  2 075 tisíc diváků při podílu na trhu 45,41% share. V průběhu patnácti let se natočilo více než 500 dílů této pravidelné „sondy“ do znalostí a neznalostí českého národa, v níž se vystřídalo téměř 1000 hostů. Například Vlastimil Brodský, Miroslav Horníček, Věra Galatíková, Waldemar Matuška, Václav Neckář, Jiří Kodet, Luděk Munzar, Helena Růžičková, Karel Gott, Eva Pilarová, Marta Kubišová, Jiřina Bohdalová, Miroslav Donutil, Jiří Menzel, Jiří Bartoška, Jiří Suchý, Lucie Bílá, Zdeněk Troška, Jiřina Jirásková a mnozí další.

Foto: Helena Růžičková, Zdeněk Troška a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Zatímco někteří se objevili v pořadu pouze jednou, jiní byli pravidelnými účinkujícími. Sexuolog Radim Uzel byl v pořadu podle svých slov minimálně pětkrát. „Jestli se nebojím, že se budu opakovat?  Nebojím. Jednak si s Jirkou vždycky řekneme dopředu témata, o kterých se budeme bavit. A pak – tak jako zapomínám já, že jsem už některé historky vyprávěl, zapomínají i diváci, že už je slyšeli, na což je možno hřešit. Ostatně někdy je opakovaný vtip mnohem lépe přijímán než vtip nový,“  vysvětloval Radim Uzel s nadsázkou.

Foto: Radim Uzel a Jiří Krampol, Zdroj: FTV Prima

Na pořadu se vystřídalo několik režisérů, různě se obměňoval také štáb a jeho tvůrci. Vznikal v různých prostředích, posledním místem, kde se pořad Nikdo není dokonalý natáčel, bylo pražské kino Ořechovka.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!