Newton se zúčastnil kongresu mezinárodní asociace FIBEP 

7for print

V říjnu jsme měli tu čest se zúčastnit velkého shromáždění pořádaného asociací FIBEP, která je jedinou mezinárodní asociací sdružující společnosti zabývající se monitoringem médií a media intelligence. 

Společně s ostatními kolegy z dalších mezinárodních agentur jsme měli příležitost během letošního World Media Intelligence Congress, tentokrát s podtitulem Beyond Algorithms, prodiskutovat celou řadu aktuálních výzev a inovací, které v oboru právě probíhají.  

Na prosluněném Kypru, kde letošní setkání probíhalo, reprezentovala Newton Media CEO Jana Baráková a Head of International Sales Lucie Geislerová. „Účast na kongresu FIBEP pro mě byla veskrze pozitivní zkušenost, díky které jsem načerpala spoustu nových podnětů a inspirace. Ráda bych zdůraznila důležitost takovýchto setkávání mezi experty pracujícími v oblasti media intelligence, které nám umožnují vzájemně sdílet příklady best practice. Pro mě osobně byl letošní ročník o to významnější, protože jsem se jej zúčastnila poprvé jako ředitelka Newton Media,“ říká Jana Baráková.  

Právě v rámci tohoto sdílení zkušeností jsme kolegům z ostatních přítomných členských organizací nastínili průběh hackerského útoku, kterému jsme čelili v nedávné minulosti. Ukázalo se, že s nějakou formou takového útoku má zkušenost velká část monitorovacích společností. Věříme proto, že právě takové sdílení získaného know-how povede k vyšší odolnosti a bezpečnosti v budoucnu.  

Zároveň bychom chtěli velmi pogratulovat naší CEO pro Newton Media SEE Magdaleně Horánské, která byla během trvání kongresu znovuzvolena na pozici Secretary General FIBEPu!  

FIBEP Kypr 65galadinner
FIBEP Kypr Newton group
7for print
FIBEP Kypr speeddating

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!