NEWTON Media zvítězil v nejprestižnější mezinárodní soutěži firem v oboru Media Intelligence

AMEC 1

Vedení společnosti NEWTON Media převzalo včera na slavnostním večeru v Londýně první cenu v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign. Obsahem vítězné analýzy bylo vyhodnocení vývoje obrazu devizové intervence České národní banky v českých médiích. AMEC Awards jsou v oboru nejvyšším možným oceněním. NEWTON Media tak znovu potvrdil své postavení mezi nejsilnějšími světovými společnostmi v oblasti Media Intelligence.

Analýza NEWTON Media přinesla centrální bance zpětnou vazbu o reakci médií na devizovou intervenci a pomohla jí v nastavení komunikační strategie ve vztahu k veřejnosti. Pro NEWTON Media je udělení první ceny AMEC Awards v dané kategorii mimořádně významným úspěchem v globálním měřítku a potvrzením jeho kvalit v oboru mediálních analýz.

„Jsem hrdá na tým mediálních analýz NEWTON Media, který suverénně obstál v konkurenci světových hráčů na poli Media Intelligence. Po úspěchu v tendru Evropské komise je to další potvrzení kvalit naší práce i směru budoucí strategie NEWTON Media,“ řekla Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, po udělení cen v Londýně. Prvním gratulantem byl Barry Leggetter, CEO organizace AMEC: „NEWTON Media je lídrem ve střední a východní Evropě a celé naše odvětví oslavuje jeho zlaté vítězství.“

AMEC_Awards_16-210-1030x687.jpgGlobální CEO Petra Mašínová za společnost NEWTON Media přijala na slavnostním vyhlášení cenu za nejlepší mediální analýzu v kategorii "Best Measurement of a Business to Business Campaign". Zdroj: AMEC
AMEC_Awards_16-211-1030x687.jpgSkupinu NEWTON Media na AMEC Awards v Londýně zastupovali (zleva) Radoslaw Pogoda, Philip Lynch, Magdalena Horánska, Petr Herian a Petra Mašínová. Zdroj: AMEC

Více informací o AMEC Award Winners 2016 naleznete na stránkách AMEC. Prestižní cenu v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC.

NEWTON Media, a. s.
Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz/cs.
Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC
Soutěž mezinárodní organizace AMEC, která sdružuje agentury a profesionály v oboru sledování a vyhodnocování mediální komunikace, se zaměřuje na objevování a oceňování výjimečné práce a úspěchů ve výzkumu, měření a analýzách. AMEC má v současnosti více než 120 členů ve 41 celého světa a představitelé NEWTON Media jsou v činnosti této organizace velmi aktivní.

Kontakt pro média:
Oddělení komunikace
E: PR@newtonmedia.cz

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!