NEWTON Media zvítězil v nejprestižnější mezinárodní soutěži firem v oboru Media Intelligence

AMEC 1

Vedení společnosti NEWTON Media převzalo včera na slavnostním večeru v Londýně první cenu v prestižní soutěži AMEC Awards 2016 v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign. Obsahem vítězné analýzy bylo vyhodnocení vývoje obrazu devizové intervence České národní banky v českých médiích. AMEC Awards jsou v oboru nejvyšším možným oceněním. NEWTON Media tak znovu potvrdil své postavení mezi nejsilnějšími světovými společnostmi v oblasti Media Intelligence.

Analýza NEWTON Media přinesla centrální bance zpětnou vazbu o reakci médií na devizovou intervenci a pomohla jí v nastavení komunikační strategie ve vztahu k veřejnosti. Pro NEWTON Media je udělení první ceny AMEC Awards v dané kategorii mimořádně významným úspěchem v globálním měřítku a potvrzením jeho kvalit v oboru mediálních analýz.

„Jsem hrdá na tým mediálních analýz NEWTON Media, který suverénně obstál v konkurenci světových hráčů na poli Media Intelligence. Po úspěchu v tendru Evropské komise je to další potvrzení kvalit naší práce i směru budoucí strategie NEWTON Media,“ řekla Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, po udělení cen v Londýně. Prvním gratulantem byl Barry Leggetter, CEO organizace AMEC: „NEWTON Media je lídrem ve střední a východní Evropě a celé naše odvětví oslavuje jeho zlaté vítězství.“

AMEC_Awards_16-210-1030x687.jpgGlobální CEO Petra Mašínová za společnost NEWTON Media přijala na slavnostním vyhlášení cenu za nejlepší mediální analýzu v kategorii "Best Measurement of a Business to Business Campaign". Zdroj: AMEC
AMEC_Awards_16-211-1030x687.jpgSkupinu NEWTON Media na AMEC Awards v Londýně zastupovali (zleva) Radoslaw Pogoda, Philip Lynch, Magdalena Horánska, Petr Herian a Petra Mašínová. Zdroj: AMEC

Více informací o AMEC Award Winners 2016 naleznete na stránkách AMEC. Prestižní cenu v kategorii Best Measurement of a Business to Business Campaign každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC.

NEWTON Media, a. s.
Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz/cs.
Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC
Soutěž mezinárodní organizace AMEC, která sdružuje agentury a profesionály v oboru sledování a vyhodnocování mediální komunikace, se zaměřuje na objevování a oceňování výjimečné práce a úspěchů ve výzkumu, měření a analýzách. AMEC má v současnosti více než 120 členů ve 41 celého světa a představitelé NEWTON Media jsou v činnosti této organizace velmi aktivní.

Kontakt pro média:
Oddělení komunikace
E: PR@newtonmedia.cz

Čtěte také

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

telefon kresba

Jdeme na to!