NEWTON Media získal mezinárodní ocenění ve dvou kategoriích prestižní soutěže AMEC Awards 2017

amec 02

Na slavnostním vyhlášení soutěže mezinárodních monitorovacích  agentur AMEC Awards 2017 v Bangkoku převzali zástupci společnosti NEWTON Media zlaté ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best measurement of a business to business campaign a bronzové ocenění za nejlepší analýzu v kategorii Best use of integrated communication measurement/research. Díky mediálnímu auditu pro společnost Tesco tak společnost obhájila prvenství v kategorii B2B z předchozího roku. Získání tohoto ocenění potvrzuje vysokou úroveň zpracování mediálních analýz společnosti NEWTON Media.

Nová analytická služba Mediální audit kombinuje mediální analýzu obsahů a průzkum na straně novinářů. Umožňuje společnostem zjistit, jaké jsou konkrétní potřeby novinářů, lépe na ně zacílit své komunikační aktivity a zvýšit tak jejich efektivnost. Oceněný výzkum byl proveden v roce 2016 pro společnost Tesco, která jej využila pro úpravu své komunikační strategie.

Ján Kondáš, šéf korporátní komunikace Tesco, k tomu uvedl: „Společnost NEWTON Media je naším dlouhodobým partnerem, proto jsme ji oslovili i s požadavkem na realizaci mediálního auditu. Díky této detailní analýze jsme byli schopni upravit naši komunikační strategii, která daleko lépe reflektovala aktuální potřebu externí komunikace naší firmy. Audit nám zároveň pomohl identifikovat nové trendy v oblasti komunikace, a i proto ho hodláme realizovat i v průběhu letošního roku, abychom mohli mapovat náš progres."

„AMEC Awards je pro nás každoroční příležitostí k porovnání se s konkurencí na mezinárodní úrovni. O to více mě těší získání dvou ocenění v této prestižní soutěži, která potvrzují naše postavení na špičce v oboru Media Intelligence,“ komentoval po slavnostním vyhlášení globální CEO NEWTON Media group Petr Herian.

amec 01.jpgZástupci NEWTON Media na slavnostním předávání cen AMEC Awards 2017. Zleva: Ivan Škurina, Martina Korbar, Phillip Lynch, Magdaléna Horánská, Petr Herian, Lucie Geislerová. Zdroj fotografie: AMEC

Ocenění za nejlepší mediální analýzy každoročně uděluje Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace – AMEC. Více informací o AMEC Award Winners 2017 naleznete na stránkách AMEC

NEWTON Media, a. s.

Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.newtonmedia.cz.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!