NEWTON MEDIA zásadně inovuje portfolio služeb. Ojedinělý model podnikání v oboru. Nová firemní identita odráží změnu

motiv

Lídr na trhu mediálního monitoringu a analýz, česká společnost NEWTON Media, a.s. mění svou tvář. Hlavním impulzem pro rebranding je zásadní rozšíření služeb, které se odehrává souběžně s blížícím se dvacátým výročím firmy na trhu. „Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme nejen novým vizuálním stylem. Zásadním způsobem totiž rozšiřujeme nabídku služeb klientům,“ říká Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group.

V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů se společnost NEWTON Media rozhodla rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů. Nabídka komplexního produktového portfolia by především měla zákazníkům pomoci přijímat v jejich byznysu správná rozhodnutí, opírající se o kvalitně zpracovaná a správně interpretovaná data nejen z médií. „‚Nový kabát‘ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Stavíme přitom na pevných základech, které NEWTON za 20 let vybudoval. Nechceme už jen data monitorovat. To v dnešní době nestačí. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru,“ dodává Petra Mašínová.

NEWTON tedy poskytuje ucelený logický řetězec služeb: monitoring – analýza – doporučení – realizace. Tento model je v tuzemském prostředí ojedinělý. Nové logo, navrhnuté českou kreativní firmou Dynamo Design, v sobě odráží všechny tyto změny. Vystihuje podstatu komplexnosti služeb a osobního přístupu ke klientům. Reflektuje individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděla i webová stránka www.NEWTONmedia.cz a profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIN.

Čtěte také

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

final blog zahr monitoring
Blog

Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy

Ať už jste firma, instituce nebo třeba nezisková organizace, pokud se snažíte působit ve více zemích, pak je pro vás dobře nastavený monitoring médií zásadní. Pomůže vám nejenom lépe pochopit specifika místních trhů, ale zároveň získáte bezpočet důležitých podnětů pro ještě lepší strategické plánování.

telefon kresba

Jdeme na to!