NEWTON Media v novém. Změna vizuální identity a inovované portfolio služeb

newton CMYK varianta01 1

Hlavním impulzem pro rebranding je rozšíření služeb, s nímž vstupujeme do blížícího se dvacátého jubilea naší existence na trhu mediálního monitoringu a analýz. Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme v „novém kabátě“. Ten symbolizuje nové logo a vizuální identita z přední české kreativní dílny Dynamo design. To nejpodstatnější je ale nové pojetí naší nabídky klientům.

Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů jsme se rozhodli rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů.

„Nový kabát“ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru. Nové logo v sobě logicky odráží všechny tyto změny. Je tvořeno čtyřmi barevnými plochami, které symbolizují hlavní produkty NEWTON Media. Barevné plochy se navzájem překrývají a navazují na sebe, stejně jako jednotlivé produkty. Plochy vždy procházejí středem loga, tj. symbolicky přes klienta, který je v centru dění. Logo tak vyjadřuje full-servis, šitý na míru. Individuální přístup k jednotlivým klientům a jejich konkrétním potřebám je vyjádřen flexibilitou loga – existuje několik možných variant uspořádání čtyř barevných objektů v logotypu. Všechny tyto varianty jsou si rovny a vycházejí z pravidelné geometrické sítě. Společnost Dynamo design, jež je autorem nové vizuální podoby, vycházela z klíčových slov, která vystihují podstatu služeb a přístupu ke klientům. Nové pojetí loga tak reflektuje osobní přístup, individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděly i naše profily na sociálních sítích Facebook, TwitterLinkedIN.

logo1.png

varianty jednotlivých logotypů

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!