NEWTON Media přichází s unikátní mobilní aplikací pro monitoring médií

0303 scaled

NEWTON Media uvádí na česko-slovenský trh historicky první aplikaci, která má zjednodušit a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií. Mobilní aplikace NewtonOne (N1) totiž umožní číst monitoring přímo v mobilu. Nabídne rovnou i scany nebo audiovizuální záznamy mediálních výstupů, grafy znázorňující výsledky monitorování či snadné sdílení s ostatními lidmi v týmu.

Nová mobilní aplikace N1 je alternativou webové aplikace NewtonOne, která v sobě sdružuje různé nástroje pro práci s mediálními daty a disponuje objemným mediálním archivem. Kdokoliv má v desktopové verzi NewtonOne nastavené zasílání tzv. newsmailů – emailů s monitoringem, může nyní díky aplikaci pracovat s denním monitoringem také v mobilu.

„N1 umožňuje pohodlně pročíst newsmail s mediálním monitoringem u snídaně, cestou do kanceláře nebo na schůzku. Všichni z branže víme, že monitoring médií má být ranní informační kávou a zdrojem inspirace pro další kroky v komunikaci, často se k němu ale přes další úkoly nedostaneme včas. Takhle si jej může kdokoliv projít během chvilky i mimo počítač,“ říká k novince Věra Lhotská, CEO NEWTON Media pro Českou republiku.

náhled 4.png

 

Aplikace N1 je ke stažení pro Android a iOS. Umožňuje číst a archivovat přehledy mediálního monitoringu (newsmaily), na každý nový newsmail upozorňuje notifikací. Kromě denního reportu o medializaci zobrazuje graf s podílem zpráv podle mediatypů i multimediální přílohy zprávy – scany článků a záznamy rozhlasového nebo televizního vysílání. Jednotlivé mediální výstupy lze snadno sdílet s dalšími členy týmu, přetažením (swipnutím) jde článek uložit na později nebo jej označit za ne/přečtený. Práce v aplikaci se automaticky synchronizuje s webovou verzí NewtonOne a se zprávami zobrazenými v online režimu je možné následně pracovat i offline.

„Služba je nyní určená pro odběratele newsmailů s monitoringem, ale pracujeme na rozšiřujících funkcionalitách, mimo jiné možnosti sdílet zprávy i s těmi, kdo NewtonOne nepoužívají,“ vysvětluje k funkcím Lhotská. „Velkou přidanou hodnotou je také to, že apka odstraňuje občasné problémy s responzivitou, kdy se v některých emailových klientech nezobrazují newsmaily správně,“ dodává.

Pokud pracuje s newsmaily, mobilní aplikace vám umožní:

  • vždy správné zobrazení newsmailů
  • získat rychlý přehled o podílu zpráv podle mediatypů díky grafické vizualizaci
  • prohlížet zprávy v nastaveném seskupení a řazení zpráv
  • zobrazit počet duplicitních článků
  • filtrovat zprávy podle tematických uzlů
  • okamžitý přístup k metadatům a multimediálním přílohám
  • ukládání důležitých zpráv do vlastní knihovny
  • snadné a rychlé sdílení klíčových zpráv
  • propisování údajů o přečtenosti zpráv do webové aplikace
  • pracovat s mediálními výstupy v offline režimu

Kontakt pro média: David Mitrenga | e-mail: david.mitrenga@newtonmedia.cz | mobil: + 420 602 291 182

Quanda.png

O NEWTON Media

Společnost NEWTON Media je lídrem Media Intelligence služeb na evropském trhu. Naše analýzy tradičních a digitálních médií pomáhají klientům optimalizovat komunikaci v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Velké Británii a v dalších osmi zemích jihovýchodní Evropy.

S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáháme zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím.

Našemu variabilnímu produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy. Monitorujeme česká i zahraniční tradiční, nová a sociální média. Analyzujeme reakce publika a veřejnosti. Vypracováváme komplexní studie mediálního obrazu. Jsme členy profesních asociací AMEC a FIBEP a držitelé tří zlatých ocenění za nejlepší analýzy v soutěži AMEC Awards 2016, 2017 a 2018.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!