NEWTON Media představuje inovovaný nástroj na monitoring sociálních sítí – MSS BUZZ

newton CMYK varianta01 2

NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, představila svým klientům novou verzi svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Buzz je cenově přijatelný a uživatelsky velmi příjemný. Zdroje byly rozšířeny o Google+, diskusní fóra a diskuse pod články. Zkušenější klient zcela jistě ocení jednoduché a přehledné grafy.

"Nová verze MSS Buzz je určena klientům, kterým nestačí mít přehled o dění na sociálních sítích, ale chtějí s daty dále pracovat a vyhodnocovat. Nástroj je rychlý, jednoduchý a přehledný," dodává Ing. Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

„MSS Buzz nově umožňuje uživateli zvolit si vlastní téma, které chce sledovat (vlastní značka, produkty, konkurence apod.). Za zmínku stojí automatické hodnocení sentimentu s možností ručních úprav nebo export výsledků ve formě okamžitých či pravidelných reportů (formáty HTML, Excel, CSV, XML či PDF)“, doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media.

Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

Cover na blog
Blog

Monitoring médií a ambasády: 8 důvodů PRO

Ambasády hrají nezastupitelnou roli v reprezentaci svého státu. Slouží jako prostředníci mezi hostitelskou a vysílající zemí a zajišťují celou řadu funkcí a úkolů. Existují však i nástroje, které mohou jejich každodenní práci výrazně usnadnit.

Cover na blog (1)
Blog

Dětská hřiště pod lupou: co si myslí rodiče?

Naši klienti nás často oslovují s žádostí o analýzy na témata, která nás zároveň i osobně zajímají. To byl i případ zadání od zahraničního klienta. Měli jsme za úkol blíže prozkoumat stav veřejné diskuze o dětských hřištích ve Velké Británii a zjistit, co si rodiče myslí o jejich bezpečnosti a vybavenosti. Zaměřili jsme se také na hlavní připomínky rodičů týkající se údržby a kvality provedení těchto hřišť.

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

telefon kresba

Jdeme na to!