Společnost NEWTON Media a bratislavská SITA završily v uplynulých dnech pětiměsíční proces technologické a procesní integrace divize monitoringu médií. Tento proces je důsledkem akvizice divize monitoringu médií SITA slovenskou pobočkou společnosti NEWTON Media. Integrace je významným milníkem strategického partnerství obou firem. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. bude navíc i nadále v zastoupení NEWTON Media poskytovat služby monitoringu médií existujícím i novým klientům.
Akvizice divize monitoringu médií SITA je součástí dlouhodobé strategie společnosti Newton Media budovat a upevňovat své postavení lídra středoevropského trhu mediálního monitoringu a analýz. „Strategické partnerství se společností SITA nám na Slovensku umožní oslovit širší klientskou základnu a nabídnout jim pestřejší portfolio produktů, které mohou podpořit jejich konkurenceschopnost“, uvedla Petra Mašínová, generální ředitelka NEWTON Media a.s.
„Spojením nejlepších technologických řešení obou společností do jedné služby získají klienti SITA a NEWTON Media bezkonkurenčně kvalitní a hodnotný produkt,“ uvedl generální ředitel SITA Ivan Sámel. „Klientům garantujeme zachování flexibility služeb, na jakou byli zvyklí,“ dodal.
SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. poskytuje monitoring médií od roku 2005 a v posledních dvou letech byla jedničkou na slovenském trhu. NEWTON Media je lídrem monitoringu a analýz médií v České republice, kde zahájila své podnikání před bezmála 20 lety. Na Slovensku působí od roku 2003. Významné postavení na trhu mediálního monitoringu a analýz má též v Polsku. Společnosti NEWTON Media v ČR, SR a Polsku jsou aktivní i v mezinárodních odborných sdruženích FIBEP a AMEC, což jim umožňuje poskytovat služby s širokým mezinárodním záběrem.