NEWTON Media Group obsadil další významnou pozici v mezinárodní profesní asociaci

Magda Horanska scaled

Magdalena Horánska, CEO společnosti MCA Grupa (nyní NEWTON Media SEE), člena NEWTON Media group, byla jmenována viceprezidentkou mezinárodní asociace agentur monitorujících a analyzujících média FIBEP (Fédération Internationale des Bureaux d´Extraits de Presse). Je tak již druhou zástupkyní společnosti NEWTON Media group na významné pozici v mezinárodních profesních asociacích.

Magdalena Horánska je jednou ze 7 nově zvolených viceprezidentů asociace a zároveň jedinou zástupkyní společností pokrývajících region střední a východní Evropy. Spolu s ní budou tuto funkci v příštích 4 letech vykonávat Johna Burke (USA), Oresti Patricios (Jihoafrická republika), Sophia Karakeva (Řecko), Sean Smith (Austrálie), Aseem Sood (Indie) a Christophe Dickès (Francie).

Kromě Magdaleny Horánské zastává významnou funkci v mezinárodní sféře rovněž Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group, která je členkou představenstva mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování komunikace AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication).

NEWTON Media group tímto posiluje svou expertní pozici na mezinárodním poli v oblasti Media Intelligence. V rámci činnosti obou asociací se NEWTON Media group aktivně podílí na sdílení odborných zkušeností a na formulaci mezinárodních standardů v oblasti mediálního monitoringu a analýz a měření efektivity komunikace. Jedním z aktuálních témat je rovněž snaha zjednodušit a zprůhlednit systém vybírání licenčních poplatků v rámci Evropské unie.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!