Nejpoužívanější hashtagy na českém Instagramu v roce 2018

phone 1235721 1920
Experti komunikace na Instagramu se musí smířit s tím, že neexistuje spolehlivý přehled nejhledanějších (nejsledovanějších) hashtagů. Instagram podobná data prostě neposkytuje.

Hledáte ale nejpoužívanější hashtagy na českém Instagramu v roce 2018? Už je nehledejte a podívejte se na jejich přehled, který pro vás připravili naši analytici médií.

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

TOP 50 nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018

 

Wordcloud nejpoužívanějších hashtagů na českém Instagramu v roce 2018Využíváte Instagram pro svůj byznys? Zajímá vás, jak na něm efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.cz a domluvte si své individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

Social media team
 
 

 

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

telefon kresba

Jdeme na to!