Monitoring pro Eurofound: NEWTON Media získává další novou zakázku

eurofound blog
NEWTON Media uspěla v dalším mezinárodním tendru a stává se partnerem další evropské instituce - Evropské nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek (Eurofound).

Máme radost, že se můžeme podělit o další úspěch na mezinárodní scéně. NEWTON Media uspěla ve výběrovém řízení a stává se oficiálním partnerem Evropské nadace pro zlepšení životních a pracovních podmínek (Eurofound).

Eurofound je agentura Evropské unie, jejímž posláním je poskytovat odborné poznatky a data pro tvorbu politik v oblasti zaměstnanosti, pracovních podmínek a sociální politiky. Tato instituce se dlouhodobě věnuje rozsáhlému výzkumu, jehož cílem je zlepšovat každodenní život evropských občanů.

Naše spolupráce bude zaměřena na monitoring restrukturalizačních událostí v celé Evropské unii a Norsku. NEWTON Media bude průběžně analyzovat různé digitální zdroje z těchto zemí a identifikovat významné případy restrukturalizací, které mají dopad na evropský trh práce. U vybraných případů připravíme anotace v angličtině, na jejichž základě Eurofound rozhodne, zda je zařadí do své databáze evropského monitoru restrukturalizace (ERM).

Těší nás, že můžeme svými službami přispět k důležitému evropskému výzkumu v oblasti zaměstnanosti a být součástí iniciativ, které mají reálný dopad na utváření pracovních podmínek v Evropě.

„Na tuto zakázku se velmi těšíme. Vnímáme ji jako významnou profesní výzvu, která potvrzuje naši odbornost v oblasti mezinárodního monitoringu,“ říká BID manažerka Hana Jůzová NEWTON Media a dodává: Díky našim pokročilým technologiím dokážeme zpracovat obrovské množství zahraničních dat a vytřídit z nich pouze ta nejrelevantnější. Eurofound tedy získá informace o skutečně zásadních restrukturalizačních událostech, které splňují přísná kritéria – samozřejmě za dohledu našeho skvělého editorial týmu.

Mezi klienty NEWTON Media na úrovni institucí EU aktuálně patří například:  Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA), Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE) nebo nedávno obnovená spolupráceEvropským  střediskem pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Věříme, že budeme pro Eurofound spolehlivým partnerem na příští 4 roky a splníme jejich očekávání.

Máte také zájem o zahraniční monitoring?

Neváhejte nás kontaktovat a přidejte se k řadě spokojených klientů, pro které sledujeme zahraniční dění.

Čtěte také

fibep_blog
Blog

Copyright Talks 2025: Budoucnost licencování médií v éře AI

V pátek 28. března 2025 se v italském Miláně uskutečnil již osmý ročník oborové konference Copyright Talks 2025. Tato akce byla už tradičně pořádána mezinárodní asociací FIBEP, která zastřešuje více než 120 firem zaměřených na mediální monitoring z 50 zemí světa.

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

telefon kresba

Jdeme na to!