Monitoring a reporty pro Evropskou komisi

case study eur
Společnost NEWTON Media je významným poskytovatelem monitoringu regionálních médií pro Evropskou komisi.

„Reporty od společnosti NEWTON Media jsou pro nás velmi cenným nástrojem, který využíváme každý den. Usnadňují nám práci a zvyšují její produktivitu, ale hlavně svým zpracováním obsahují skutečnou přidanou hodnotu.”

Michaela Jelínková, tisková mluvčí zastoupení Evropské komise v České republice

V roce 2011 společnost NEWTON Media přijala nabídku jednoho ze členů sdružení FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) stát se součástí projektu komplexního mediálního monitoringu pro Evropskou komisi.

Po svém vítězství ve výběrovém řízení se stala subdodavatelem Evropské komise zodpovědným za monitorování relevantních mediálních zdrojů v České republice, na Slovensku, v Chorvatsku a ve Slovinsku.

Insight a hodnocení ve špičkové kvalitě

Tým analytiků NEWTON Media poskytuje během posledních čtyř let Evropské komisi dva mediální reporty denně. Denní přehled tisku analyzuje a shrnuje nejdůležitější zprávy v daném dni a regionu, zatímco denní souhrn zpráv poskytuje přehled mediálního pokrytí ve vztahu ke konkrétním tématům.

Tyto reporty umožňují Evropské komisi získat rychlý a vyvážený pohled na hodnotové vyznění či veřejné mínění, týkající se určité události nebo tématu v regionu střední a východní Evropy.

Na žádost Evropské komise jsou reporty navrženy tak, aby enormní množství denních zpráv o Evropské komisi pouze neshrnovaly, ale aby o mediální prezentaci klíčových témat předkládaly co nejpřesnější obraz.

NEWTON Media eviduje 48 oblastí z agendy Evropské komise, mezi která patří:

  • institucionální, rozpočtové a administrativní záležitosti; 
  • vnější záležitosti (obchod, zahraniční vztahy EU, jednání o rozšíření EU);
  • justice, svoboda a bezpečnost; 
  • ekonomické a finanční záležitosti (daně a vnitřní trhy);
  • strukturální politika (regionální politika, energetika a zemědělství);
  • zaměstnanost a sociální politika;
  • bezpečnost potravin a vzdělávání.

Vícejazyčný tým NEWTON Media analyzuje zásadní komentáře, rozhovory a editorialy, které formují pohled na otázku evropské spolupráce. Následně pak české, slovenské, slovinské, chorvatské a maďarské příspěvky předkládá Evropské komisi ve formě souhrnných reportů v anglickém jazyce.

Přehledy dodáváme každý pracovní den do šesté hodiny ranní. Kromě těchto reportů poskytuje NEWTON Media svým klientům zákaznický servis již od čtyř hodin ráno.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci NEWTON Media s Evropskou komisí nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

BLOG úvodní obrázek
Blog

Jak zmapovat vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako vy. Jak ale poznat, kterou konkurenci se vyplatí sledovat? A co všechno se můžete naučit z toho, co o ní říkají její zákazníci?

JB
Blog

Rok 2024: Ohlédnutí Jany Barákové

Milí klienti, partneři a kolegové,  leden je pro mne, a nejspíš i pro většinu z vás, symbolem nového začátku. Nový diář, nový fiskální rok, nové plány, nová předsevzetí. Je to čas

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

telefon kresba

Jdeme na to!