Miroslav Konvalina posílil tým expertů NEWTON Media

Společnosti NEWTON Media, a. s., se podařilo získat do svých řad další z výrazných PR osobností. Z pozice šéfa tiskového odboru Ministerstva spravedlnosti přišel do společnosti Miroslav Konvalina, novinář a PR manažer, který se 25 let pohybuje ve veřejném prostoru, médiích, státní správě a diplomacii.

Nová akvizice zapadá do celkového záměru NEWTON Media, jehož cílem je poskytovat klientům komplexní služby od monitoringu médií přes analýzy až ke konkrétním doporučením a návazným PR službám. Globální CEO NEWTON Media Petra Mašínová k tomu řekla: „Mirek Konvalina se zkušeností rozhlasového zahraničního zpravodaje i z veřejné diplomacie a PR k nám přichází právě včas v době, kdy se NEWTON Media mění. Naši klienti po nás stále častěji požadují celková řešení, nestačí jim sledovat obraz, který o nich média vytvářejí, chtějí hned praktické návrhy.“

Miroslav Konvalina strávil většinu svého profesního života v Českém rozhlase jako redaktor, vedoucí zahraniční redakce, zpravodaj v USA a nakonec také ředitel stanic ČRo 1 - Radiožurnál a Rádio Česko. Byl také šéfem tiskových útvarů čtyř ministrů na dvou ministerstvech - Ministerstvu průmyslu a obchodu a Ministerstvu spravedlnosti. Několik let také vedl Americké centrum při Velvyslanectví Spojených států v Praze. „Pamatuji si počátky NEWTONu v době, kdy jsem byl v polovině 90. let mluvčím tehdy nejpopulárnějšího politika, ministra Vladimíra Dlouhého. Tehdy, stejně jako dnes, začínali členové vlády svůj pracovní den s monitoringem médií právě od NEWTONu. Po dvaceti letech zůstává tato společnost nejrespektovanější ve svém oboru a tak je mi ctí, že se mohu podílet na jejím dalším rozvoji.“ říká nový člen týmu NEWTON Media Miroslav Konvalina.

 NEWTON Media, a. s.

NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí, sahající do roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě, sahajícím do roku 1996. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa.

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!