Medializace Milostivého léta 2022, včetně lidí, institucí a firem s tím spojených. 

Milostive leto LI 1

Rok 2022 se nám chýlí ke konci a i letos byla příležitost oddlužit se během Milostivého léta. Podívali jsme se do našeho archivu na její medializaci, včetně lidí, institucí a firem s tím spojených. Kdo byl nejvíce viděn a slyšen v médiích v souvislosti s touto akcí? 

Největší šanci zviditelnit se měli poslanci Patrik Nacher (ANO)Marek Výborný (KDU-ČSL). Je to zasloužené, protože právě oni jsou spoluautory právních norem, které akci umožnily. 

Mezi oba poslance se vklínil Marian Jurečka. Ministr práce a sociálních věcí totiž pracoval na návrhu zákona, jenž by umožnil využít Milostivého léta nejen fyzickým osobám, ale také firmám, které mají dluh na pojistném u České správy sociálního zabezpečení. 

Zajímavý výsledek měl duel mezi hlavními propagátory Milostivého léta z nestátního sektoru. Prezident Institutu prevence a řešení předlužení Radek Hábl měl téměř stejný potenciál oslovit veřejnost jako Daniel Hůle z Člověka v tísni. 

Oběma se dařilo komunikovat přes důležitá zpravodajská média. Zatímco Daniel Hůle dostával opakovaně prostor na ČT24 a CNN Prima News, vyjádření Radka Hábla přinášely tak vlivné weby jako iDNES.cz a seznamzpravy.cz. Navíc oba poměrně často hovořili na ČRo Radiožurnál. 

Hodnoty uvedené v grafech vyjadřují zásah, který měly mediální výstupy v populaci České republiky starší 15 let. 

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!