MCA Grupa změnila název na NEWTON Media SEE

newton CMYK varianta01

Skupina MCA Grupa, lídr v oblasti monitoringu a analýz médií v zemích bývalé Jugoslávie a člen skupiny NEWTON Media, se od poloviny června jmenuje NEWTON Media SEE.

„Přejmenování přichází po třech letech od vstupu NEWTON Media na Balkán a je úspěšným završením první fáze konsolidace uvnitř skupiny. Daří se nám vyměňovat si navzájem zkušenosti a sdílet úspěšné produkty, procesy a projekty,“ řekl Petr Herian, předseda představenstva NEWTON Media.

V rámci skupiny v posledních letech vzniklo regionální výrobní centrum včetně překladatelského hubu, skupinové centrum pro analytické kódování a postupně se sjednocuje vývoj, používané nástroje i IT infrastruktura. To vše zvyšuje kvalitu služeb, které skupina NEWTON Media nabízí svým klientům v prostředí moderních aplikací.

Skupina NEWTON Media SEE má sídlo ve slovinské Ljubljani a zahrnuje 13 společností, které se zabývají monitoringem médií, mediálními analýzami, výzkumem trhu, mystery shoppingem a automatickým rozpoznáním řeči. Patří do ní slovinské firmy Kliping a Genion, chorvatské společnosti Presscut, Medianet, Briefing analize, Briefing mediji, MSA Adria, NEWTON Technologies, srbský Kliping, bosenský Kliping a Parametar a makedonský Kliping a MMA.

Čtěte také

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

IMG 9914
Blog

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

telefon kresba

Jdeme na to!