Krásné Vánoce a vše nejlepší v novém roce

PF CZ el (1)

Milí klienti, partneři a přátelé,

s blížícími se svátky bychom Vám rádi poděkovali za Vaši důvěru a spolupráci, která nám umožnila růst a posouvat hranice toho, co je možné. Tento rok pro nás byl plný změn a inovací, které jsme s vámi mohli sdílet.

Tyto kroky bychom nikdy nedokázali bez Vaší zpětné vazby, podpory a inspirace. Společně jsme vytvořili prostředí, ve kterém inovace nejsou jen cílem, ale přirozenou součástí naší práce.

Co Vám přejeme do nového roku?

Ať už letošní rok pro Vás znamenal nové výzvy, úspěchy nebo změny, přejeme Vám, aby nadcházející svátky byly plné klidu, radosti a společných okamžiků s těmi, na kterých Vám záleží.

Do nového roku 2025 Vám přejeme nejen pevné zdraví a osobní pohodu, ale také odvahu jít za svými cíli, novou inspiraci a úspěch ve všech Vašich aktivitách.

Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se na další spolupráci!

Krásné Vánoce přeje tým NEWTON Media

Čtěte také

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

mikulas
Blog

Mikulášská nadílka v Newtonu! 

Ve čtvrtek 5. prosince jsme měli v našich kancelářích netradiční návštěvu. Zavítal k nám totiž Mikuláš, anděl i čert! A protože jsme čekali, že by se něco takového mohlo stát,

1 3
Blog

5 způsobů, jak využít media intelligence pro rozvoj turismu ve městech

I to nejmenší město se může stát turisticky atraktivní, když dokáže správně komunikovat své přednosti. Ať už jsou to přírodní krásy, zajímavá ubytování nebo historické památky – každé místo dokáže přitáhnout určitou cílovou skupinu. Jak ale dosáhnout toho, aby se návštěvníci rozhodli přijet zrovna k Vám?

telefon kresba

Jdeme na to!