Konsorcium NEWTON Media a Socialbakers uspělo v tendru Evropské komise na mediální analýzy

EU komise

Čtyřletý kontrakt je součástí nejvýznamnější zakázky svého druhu v Evropě.

Společnosti NEWTON Media a Socialbakers budou společně poskytovat Generálnímu ředitelství Evropské komise pro komunikaci analýzy tradičních i sociálních médií. Konsorcium se stalo jedním ze tří subjektů, které budou Evropské komisi v následujících čtyřech letech zajišťovat rozbory mediálního obrazu. Vítězství v tendru je dalším významným krokem v globální strategii společnosti NEWTON Media stát se prvoligovým evropským poskytovatelem služeb v oblasti Media Intelligence.

Konsorcium NEWTON Media a Socialbakers nabídne své komplexní expertní služby v oblasti analýz obsahu celosvětových tištěných titulů, online zdrojů včetně sociálních médií a televizního a rozhlasového vysílání. Evropská komise tak bude schopna sledovat a vyhodnocovat mediální pokrytí vybraných témat, získávat průřezové detailní analýzy mediální prezentace svých politik i představitelů, měřit efektivitu komunikace a získávat objektivní doporučení pro své komunikační strategie v Evropské unii i mimo ni. Součástí zakázky je také práce s nejnovějšími technologiemi v oblasti zpracování a zobrazovaní dat a sdílení know-how posledních trendů na poli získávání relevantních informací.

„Jsem rád, že NEWTON Media a Socialbakers uspěly v prestižním výběrovém řízení Evropské komise. Tento výjimečný úspěch českých firem je vynikající vizitkou České republiky a její konkurenceschopnosti," komentoval úspěch vedoucí Stálého zastoupení České republiky při Evropské unii Martin Povejšil.

Podle Petry Mašínové, globální CEO skupiny NEWTON Media, je získání tohoto klíčového kontraktu pro společnost milníkem na cestě mezi přední evropské poskytovatele „Media Intelligence“: „Na dílčích zakázkách pro Evropskou komisi a Evropský parlament se už podílíme, ale tento výjimečný úspěch nás posunuje o třídu výš. Předstihli jsme jiné silné hráče na trhu. Těšíme se na spolupráci a podporu Evropské komise v mediální oblasti jako silný partner poskytující expertízy na té nejvyšší úrovni. Jsem ráda, že jsme ukázali schopnost konkurovat v Evropě i velkým globálním firmám, které jsou na mezinárodním trhu mnohem déle než my.“

Důležitost této zakázky pro Evropskou komisi z pohledu analýz sociálních médií vyzdvihl CEO Socialbakers Robert Lang: „Jsme rádi, že můžeme být součástí konsorcia poskytujícího služby Evropské komisi. Skutečnost, že jsme byli vybráni, potvrzuje naši vedoucí pozici poskytovatele analytických řešení pro oblast online a sociálních médií. V posledních několika letech získala sociální média dramaticky na objemu a tento dopad zaznamenala takřka každá vládní instituce i úřad. Očekáváme, že tento trend bude dále pokračovat.“

Výhradním poskytovatelem služeb Media Intelligence se konsorcium NEWTON Media a Socialbakers stalo spolu se dvěma globálními společnostmi Prime ResearchEbiquity. Evropská komise posuzovala kvalifikaci účastníků tendru na základě předložené komplexní případové studie Summitu G20 ovlivněné teroristickými útoky v Paříži. Konsorcium muselo prokázat své kvality analýzou stovek tisíc mediálních dat z celého světa. Zakázky budou mezi tyto tři vítězné uchazeče rozdělovány podle přesně stanoveného klíče. Na rozdíl od dvojice kolegů se firma NEWTON Media nezabývá pouze analýzami, ale i monitoringem, strategickými doporučeními a jejich realizací.

 

NEWTON Media, a. s.
Společnost NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí od roku 1995. Působí v ČR, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině a Makedonii. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast tradičních médií, internetu a sociálních sítí. Společnost disponuje největším mediálním archivem ve střední Evropě sahajícím do roku 1996. Portfolio služeb s přidanou hodnotou zahrnuje strategické poradenství a návrhy a realizaci doporučení s cílem napomoci klientům posílit jejich konkurenceschopnost. Je členem mezinárodních odborných sdružení FIBEP a AMEC a sdílí mediální obsah s dalšími agenturami z celého světa. Pro více informací navštivte www.NEWTONmedia.eu.
 
Socialbakers, a. s.
Socialbakers jsou spolehlivým partnerem tisíců významných značek i menších podniků, a to včetně více než sta společností ze seznamu časopisu Fortune, Global 500 pro rok 2015. Nástroje Socialbakers pomáhají značkám zajistit, aby jejich investice do sociálních médií přinášely měřitelné výsledky, mimo jiné díky největšímu souboru dat ze sociálních sítí v oboru. S více než 2 500 klienty ve 100 zemích jsou Socialbakers lídrem v oboru analytiky sociálních sítí, sledující více než 8 milionů profilů na největších sociálních sítích včetně Facebooku, Twitteru, YouTube, Instagramu, LinkedInu, Google+ a na ruském Vkontakte. Od roku 2011 je společnost v programu Facebook Preferred Maarketing Developer. Pro více informací navštivte www.socialbakers.com.

Čtěte také

obrázek (9)
Blog

Jak změřit úspěšnost PR kampaní v roce 2025 

Public relations (PR) hrají klíčovou roli při budování pozitivního obrazu značky – ať už jde o jednotlivce, firmy nebo instituce. Utvářejí vztahy s veřejností s cílem zlepšit vnímání dané značky u cílové skupiny. V dnešní době však PR specialisté nemusí všechno zvládat sami – existuje celá řada nástrojů, které jim mohou práci výrazně usnadnit. Pojďme se na ně společně podívat!

BLOG Mediální shrnutí roku
Blog

#newtoninsights: TOP 5 zpráv roku 2024

Začátek nového roku vždy přináší jedinečnou příležitost zpomalit, ohlédnout se a zhodnotit uplynulých dvanáct měsíců. Je to čas bilancování – chvíle, kdy si připomínáme klíčové momenty, úspěchy i výzvy, které nás provázely. A nejinak je tomu i v případě zpráv a událostí, které proběhly v mediálním prostoru.

BLOG Car of the Year
Blog

Car of the Year 2025: Porovnání mediálních dat 3 finalistů

Prestižní anketa Car of the Year je zpět a s ní i dlouho očekávaný seznam sedmi finalistů pro rok 2025. Který model se stane králem automobilového světa?

Podívali jsme se blíže na mediální data 3 nominovaných finalistů, abychom podle vlastní sady kritérií určili, které z aut získá nejvíce bodů.

BLOG ISAAC
Blog

Představujeme Vám Isaaca® – AI asistenta nové generace

Stejně jako Isaac Newton přispěl svými objevy k vědecké revoluci, i my v Newton Media měníme způsob práce
s mediálními daty díky nejmodernějším technologiím.
Naším cílem je přinášet inovace
a posouvat hranice, a proto přicházíme s revolučním řešením na českém trhu – s Vaším novým parťákem pro analýzu dat: Isaacem.

AMEC Ai
Blog

Oborové novinky: Poznatky z AMEC Measurement Month

Nezanedbáváme své vzdělávání ani na chvíli! I letos jsme se zúčastnili virtuální události s názvem AMEC Measurement Month, která každoročně během měsíce listopadu přináší sérii přednášek, webinářů a diskuzí na témata, která aktuálně hýbou světem media intelligence.

telefon kresba

Jdeme na to!