Komunikační strategie,
která vám dá smysl
Dostali jste se do slepé uličky a nevíte, jakou cestou se vydat? Hledáte nové možnosti, jak oslovit zákazníky? Právě pro vás jsme připravili službu Komunikační strategie. Zahrnuje monitoring médií, monitoring sociálních sítí i analýzu aktuálních trendů. Naši analytici vám pomohou zjistit, jaká jsou přání vašich zákazníků i s jakými médii navázat užší spolupráci, abyste zákazníky oslovili ve správný čas a na správném místě.
Analýza mediálního obrazu a trendů
V rámci služby Komunikační strategie provedeme monitoring médií, který zahrnuje monitoring tisku, monitoring televize a rozhlasu, monitoring internetu a také monitoring sociálních sítí a dokonce i monitoring podcastů. Pokud vaše společnost působí i v zahraničí, zahrneme do analýzy také zahraniční média. Následně naši experti vyhodnotí vaši současnou situaci. Zjistíme, jaký je váš mediální obraz a porovnáme jej s konkurencí, takže vám budeme schopni nabídnout komplexní přehled o aktuálních trendech v oboru.
VÝBĚR VHODNÉHO PUBLIKA A TÉMAT
Na základě veškerých získaných informací vám pomůžeme s cílením vaší komunikace. Naši experti vám doporučí vhodné publikum i témata, která u něj rezonují. Díky monitoringu sociálních sítí totiž víme i to, co si o vašem oboru lidé povídají a jaké jsou jejich potřeby.
Ambasadoři a novinářská spolupráce
Inspirujeme vás díky Mediabase – přehledem ideálních novinářských kontaktů a doporučením na spolupráci s vhodnými ambasadory pro komunikaci v tradičních médiích i na sociálních sítích. Spolupráci vám také pomůžeme vyhodnocovat, abyste stále věděli, jak se vám vyplatí.
Naše aplikace
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak mít pravidelně výsledky vaší Komunikační strategie neustále po ruce, je naše aplikace NewtonOne. Díky této mobilní aplikaci můžete již při snídani nebo cestou do práce vědět, co se o vaší společnosti píše. Hned po příchodu do kanceláře tak můžete začít plánovat případné další korky.