Komplexní mediální pokrytí pro IKEA

case study ikear
Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz “MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.” Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

Skupina NEWTON Media monitoruje mediální pokrytí na lokální, národní i mezinárodní úrovni, aby svým klientům mohla poskytnout jejich komplexní mediální obraz

“MediaNet dokáže shromáždit, interpretovat a konzultovat mediální pokrytí naší společnosti v mnoha státech i jazycích. Díky tomu jsme pochopili, jak srozumitelně komunikovat s našimi zákazníky.”

Igor Stefanac, manažer firemní komunikace pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa

 

MediaNet, člen skupiny NEWTON Media Group, je zodpovědný za mediální monitoring pro společnost IKEA Jihovýchodní Evropa.

Pobočka se sídlem v Chorvatsku sleduje jednak lokální a národní zdroje a jednak mezinárodní tituly dostupné v regionu. Tým tak poskytuje společnosti IKEA průběžné a detailní rozbory veškerého dění na mediální scéně Srbska, Chorvatska i Slovinska.

MediaNet využívá ve svých reportech sady kvantitativních a kvalitativních srovnání, které umožňují společnosti IKEA vyhodnotit její mediální pokrytí pomocí metrik dosahu, frekvence a „příležitosti být viděn“. IKEA pak může tyto informace využít k přesnému změření vlivu komunikační strategie na to, jak je společnost IKEA vnímána.

Analýza pro jednotlivé země v reálném čase

Výstupy společnosti MediaNet jsou rozděleny podle jednotlivých zemí. To umožňuje společnosti IKEA analyzovat výkonnost na každém konkrétním trhu zvlášť a zároveň porovnávat jednotlivé země podle stejných měřítek – oboje přitom probíhá v reálném čase. Díky tomu IKEA snadno zjistí, kde si její mediální aktivity vedou ve vztahu k dosavadním trendům a mezinárodnímu průměru lépe nebo hůře.

Naše reporty nabízejí i podrobný pohled na korelaci mezi úrovní mediální aktivity a její kvalitou – analyzujeme hodnotové vyznění, abychom zjistili vztah mezi mechanismy, které přispívají k pozitivnímu nebo negativnímu vnímání značky a jejích aktivit.

Výzkum hodnotového vyznění mediálních aktivit pokrývá celou řadu témat, a to jak na firemní, tak i na spotřebitelské úrovni. Společnost IKEA čerpá z obrovského množství informací a dat, díky kterým může efektivně řídit jednak každodenní mediální agendu, a jednak dlouhodobé strategické cíle.

Spolupráce MediaNetu se společností IKEA je dokonalým příkladem toho, jak řešení pro monitoring a analýzu médií fungují napříč různými státy i jazyky.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci MediaNetu (člen skupiny NEWTON Media Group) a společnosti IKEA nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

podcasty
Blog

700 nových podcastů v NewtonOne NG – víc obsahu, víc informací

Podcasty jsou důležitým zdrojem informací. Jejich popularita neustále roste, proto je je důležité zahrnout tyto zprávy do komplexního monitoringu médií. Rozšířením naší služby o více než 700 podcastů vám nyní přinášíme ještě širší přehled o zmínkách týkajících se vaší značky či oboru.

obrázek (19)
Blog

S funkcí Alerty zvládnete krizovou komunikaci odkudkoliv!

Ve světě médií se zprávy šíří rychlostí blesku a pro ty negativní to platí obzvlášť. Ať už jste z renomované společnosti, státní instituce nebo jste jednotlivcem, klíčem k úspěchu je mít přehled – a reagovat včas. Jenže jak udržovat přehled o neobvyklých a potenciálně škodlivých zprávách, aniž byste kvůli tomu museli vynaložit příliš mnoho energie a prostředků? Řešením mohou být Alerty.

blog osvc
Blog

Monitoring médií pro OSVČ: proč se vyplatí i vám 

Mediální prostor by neměly sledovat jen velké firmy a instituce. I živnostníci mohou mít prospěch z monitoringu mediálních zdrojů, pomůže jim ke sledování nejnovějších trendů v oboru i pro vyhledávání nových příležitostí.

blog komun strat
Blog

Jak na komunikační strategii v roce 2025

Pokud jste marketér, pak jsou pojmy jako komunikační a marketingová strategie jistě vaším denním chlebem. Pravděpodobně při jejich tvorbě pracujete s řadou tabulek, grafů a analytik. Jak jinak totiž podpořit své nové nápady než pomocí pevných dat, že? Ale napadlo vás někdy využít také informace získané z monitoringu médií? Právě ty totiž mohou být neocenitelným zdrojem inspirace…

telefon kresba

Jdeme na to!