Jak využít trendujících témat pro posílení Vašeho brandu? 

trendy
Každý den produkují firmy i jednotlivci nepřeberné množství obsahu s jediným cílem – získat nového zákazníka. Je proto čím dál těžší zaujmout a přitáhnout pozornost čtenáře, o jehož pozornost bojuje hned několik konkurenčních firem. Jak ale dosáhnout toho, aby zrovna Váš obsah vystupoval nad ostatní? Pojďme se na to společně podívat.

V obsahovém marketingu vyhrává ten, kdo dokáže v reálném čase nabídnout řešení na problém, který potenciální zákazníky právě začíná trápit. Víte, že Vám s tímto může pomoci funkce Alerty, kterou najdete v naší aplikaci NewtonOne nové generace 

Alerty zachycují neobvyklé výkyvy v počtu zmínek u sledovaného tématu nebo entity. Když počet zmínek přesáhne Vámi stanovenou hranici, Alerty Vás jednoduše upozorní na to, že právě zachytily začátek trendující události nebo zprávy a Vy tak máte dostatek času zareagovat a získat tak náskok před konkurencí.

Získejte vhled do nadcházejících trendů díky funkci Alerty

Vaše komunikace vůči cílovým skupinám by měla pracovat s jasně danou obsahovou strategií. Vždy by ale měl být zachován i prostor pro improvizaci podle toho, co se na trhu aktuálně děje.  

Představme si na chvíli, že Vaše firma podniká v oblasti IT. Tím, že používáte NewtonOne nové generace pro monitoring médií, jste už podnikli kroky k tomu, abyste byli neustále v obraze.     

Můžete jít ale ještě dál. V záložce Alerty si můžete nastavit upozornění na nadstandardní počty zmínek například u tématu „IT zabezpečení“ nebo třeba „aktualizace softwaru“. V případě, že toto téma začne neobvykle trendovat, dostanete ihned upozornění na email nebo do aplikace. Nastavení je přitom velmi jednoduché a intuitivní, jak popisujeme v příručce. 

Jak nastavit Alerty

Vyjděte z krize jako vítěz

Vraťme se ale zpátky k naší modelové situaci. Vaše IT firma používá monitoring médií a správně si nastavila Alerty na zmíněná témata. Během nedávného celosvětového výpadku IT systémů jste tak byli jako jedni z prvních pomocí notifikace v naší aplikaci upozorněni na to, že se v této oblasti děje něco velmi neobvyklého. Měli jste tak dostatek času získat více informací, shromáždit dostupná data a vypublikovat vlastní doporučení, jak v dané situaci postupovat. Ukázali jste svým zákazníkům i široké veřejnosti svou odbornou znalost ještě předtím, než o situaci začala mluvit Vaše konkurence.

alert notifikace

Ať už chcete Alerty používat jako nástroj pro krizovou komunikaci nebo jako zdroj inspirace pro ten nejaktuálnější obsah, v obou případech tím budujete povědomí o Vaší značce. My Vám s tím rádi pomůžeme.

 

Stačí se nám ozvat na email help@newtonmedia.cz pro více informací.  

Čtěte také

esg_report
Blog

ESG Media Index: Změřte efektivitu své komunikace

Termín ESG ušel v českých médiích v posledních letech dlouhou cestu. A zatím to nevypadá, že by se chystal odejít do ústraní. Naopak, pojmy Environmental, Social a Governance, tedy anglická slova, ze kterých zkratka pochází, se už trvale zabydlela i ve slovníku nejedné firmy.

tajna_zbran
Blog

Monitoring médií jako tajná zbraň úspěšného marketingu

Pochopit chování vašich zákazníků je klíčem k úspěchu v každém odvětví. A nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je využít cenný zdroj informací, který vám poskytne vhled do toho, jak přemýšlí a co si myslí ti, na které cílíte. Ano, mluvíme o sociálních sítích.

obrázek (21)
Blog

Správná data, správná rozhodnutí: Nemocnice v mediálním světě

Moderní nemocnice se dnes nezaměřují pouze na léčbu pacientů – musí čelit celé řadě výzev. Nejde jen o zabezpečení proti kybernetickým útokům nebo efektivní administrativu, ale také o kvalitní komunikaci s veřejností, udržení důvěryhodnosti a zajištění transparentnosti ve zdravotnictví. To je složitý úkol, avšak existují nástroje, které mohou nemocnicím výrazně usnadnit práci.

obrázek (22)
Blog

Customer Success: Více než jen podpora – klíč k efektivnímu využití služby  

Když využíváte nějaký nástroj, obvykle chcete, aby Vám usnadnil práci. Mnohdy to není jen o jeho funkcích, ale hlavně o tom, jak je dokážete využít… A právě tady vstupuje do hry tým Customer Success (CS). Jeho hlavním cílem je, aby klienti vytěžili z naší aplikace NewtonOne NG maximum, šetřili svůj čas a pracovali efektivněji.  

ecdc_vyhra
Blog

Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

final blog zahr monitoring
Blog

Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy

Ať už jste firma, instituce nebo třeba nezisková organizace, pokud se snažíte působit ve více zemích, pak je pro vás dobře nastavený monitoring médií zásadní. Pomůže vám nejenom lépe pochopit specifika místních trhů, ale zároveň získáte bezpočet důležitých podnětů pro ještě lepší strategické plánování.

telefon kresba

Jdeme na to!